Skip to main content

geen internet op oude dsl lijn, en vandaag glasvezel gemonteerd

Hi,

Ik zit al een tijdje zonder internet (rood wereldbolletje op modem), maar er is geen storing bekend op mijn adres. Bekabeling is ook goed aangesloten.

Wat kan ik doen om de oorzaak te achterhalen?

Uitgelichte reactie

23 maart 2025

Hallo ​@Markusml 

Je hebt momenteel DSL, glasvezel is vandaag gemonteerd maar je hebt verder geen migratie naar glasvezel aangevraagd?

Vul de privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20543 reacties
  • 23 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hallo ​@Markusml 

Je hebt momenteel DSL, glasvezel is vandaag gemonteerd maar je hebt verder geen migratie naar glasvezel aangevraagd?

Vul de privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Markusml 

Hallo ​@Waqqas ,

gisteren is een monteur van guideon langs geweest en heeft de box van de nieuwe router gemonteerd en alles getest, aan de einde heeft ie wat als opmerking geschreven over die kleine kastje van huawei voor de glasvezel dat er geen signial binnen komt.

ik heb mijn adres enzo toegevoegd aan me profiel

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 maart 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Markusml 

Dit stond er onder op de pdf van de monteur van guideon.

Opmerking(en)

Modem en gpon geplaatst in meterkast. Klant heeft wifirepeaters- die ingesteld en gekoppeld. Echter geen licht: LOS

lampje knippert rood. Lichtpen geplaatst en patchgegevens opgevraagd en patchherstel uitgevoerd in pop: echter licht

komt niet aan in pop. Lijn 5 gebeld: graag Open Dutch Fiber aansturen voor lijnherste

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen