Beantwoord

Geen internet na verlengen thuis abonnement

  • 20 October 2023
  • 5 reacties
  • 38 Bekeken

Op 19 oktober heb ik mijn thuis abonnement verlengd, dit zou ingaan op 20 oktober.

 

Nu 20 oktober, om 01.15 uur gaat mijn glasvezel - aansluitingskastje op rood … een kwartier later brandt het nog altijd rood!

Na inloggen in de Odido app, staat er wel een beschikbaar abonnement maar is het Klantvoordeel ook weer ontkoppelt …

 

Waar gaat dit nu mis ?!

 

Alvast dank voor het antwoord 

icon

Beste antwoord door C.1992 20 October 2023, 10:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @C.1992, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat je online bent, klopt dit? Kan het zijn dat het ONT en modem gereboot zijn op dat moment? Dit kan namelijk gebeuren met een aanpassing op je abonnement. 

Hey @C.1992, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik heb een lijnmeting gedaan. Hierop is te zien dat je online bent, klopt dit? Kan het zijn dat het ONT en modem gereboot zijn op dat moment? Dit kan namelijk gebeuren met een aanpassing op je abonnement. 

 

 

Goedemorgen Tommy, 

ik ben inderdaad weer online, gelukkig 🍀

Geen idee of ze gereboot zijn ? 😅 ik vond het alleen wel even vervelend en schrok ervan, voorheen dit ook nooit meegemaakt, vandaar 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @C.1992.

Dat begrijp ik helemaal. Ik zie inderdaad dat het moden en ONT één dag online zijn. Ik ga er vanuit dat dat het geval is. Ik ben blij dat het internet weer werkt. Ik wens alvast een prettig weekend!

Hoe bedoel je, één dag online ?

voor jou ook alvast een fijn weekend

Reputatie 7
Badge +9

@C.1992 dat is de uptime van het device. Dat betekent dat hij gister gereboot is.

Reageer