Skip to main content

Net weer contact gehad met klantenservice van odido, bijzonder gesprek aangezien deze meneer van de klantenservice aangaf dat zij helemaal niet op de hoogte zijn van een kabelbreuk, en dat er bij hun vermeld wordt dat ze nog steeds opzoek zijn naar het probleem !?!?!? Dus of er gaat iets goed mis in de interne communicatie of wij als klant worden gewoon nat gehouden. Ik heb ook aangegeven dat ik hier voor elke dag dat wij geen internet hebben gehad een vergoeding willen. Dit is achteraf mogelijk, ik raad aan om odido plat te blijven bellen en aan te geven dat iedereen een vergoeding wilt, zal een flinke kostenpost worden voor odido en misschien dat ze dan een keer echt het probleem oplossen. 3 dagen zonder internet nu in de huidige tijd van thuiswerken is krankzinnig. Monteurs worden bij de lokale zorgboerderij vandaan getrokken ofzo? Wat een blamage dit.

Bovenstaande kreeg ik gisteravond ook te horen.

Vanochtend vertelde een Odido medewerker dat er pas geleden een nieuwe ploeg medewerkers is gestart en dat zij waarschijnlijk niet op de hoogte zijn van dit probleem (maar dat het probleem zeker wel bekend ia bij Odido).

Zie ook de reacties/updates omtrent dit probleem in onderstaande topic:

https://community.odido.nl/topic/show?tid=369868&fid=492

Reageer