Skip to main content
Beantwoord

geen internet help!


Wie kan mij helpen?!

Geen internet opeens! Geen storingen bekend!

Stappenplan 2x doorlopen, stroom al uitgezet, Huawei modem gereset, kabel op andere plekken ingestoken, etc. Nog steeds geeft het aan een kabel fout bij het inloggen zie Fotos. Ik weet niet meer waar ik moet doen en ik kan ook niet meer bellen!

Kan iemand mij nog helpen?

*******2e foto negeren, is niet aangesloten! Vorige huurders achtergelaten

 

igure widget

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Samira.goinga 

De 2 gele IPTV poorten zijn niet meer bruikbaar dus gebruik de 2 INT poorten. Is de DSL kabel aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten?

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21874 reacties
  • Antwoord
  • 29 maart 2024

Hallo @Samira.goinga 

De 2 gele IPTV poorten zijn niet meer bruikbaar dus gebruik de 2 INT poorten. Is de DSL kabel aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21874 reacties
  • 29 maart 2024

@Samira.goinga 

De modem is ook goed aangesloten op de 1ste foto, wellicht is het een storing. Als klant kan ik je hiermee niet verder helpen helaas..


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 29 maart 2024

Dankjewel voor de moeite en tijd. Ik bel mogen even met de klantenservice.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen