Skip to main content

Wie kan mij helpen?!

Geen internet opeens! Geen storingen bekend!

Stappenplan 2x doorlopen, stroom al uitgezet, Huawei modem gereset, kabel op andere plekken ingestoken, etc. Nog steeds geeft het aan een kabel fout bij het inloggen zie Fotos. Ik weet niet meer waar ik moet doen en ik kan ook niet meer bellen!

Kan iemand mij nog helpen?

*******2e foto negeren, is niet aangesloten! Vorige huurders achtergelaten

 

igure widget

Hallo @Samira.goinga 

De 2 gele IPTV poorten zijn niet meer bruikbaar dus gebruik de 2 INT poorten. Is de DSL kabel aangesloten op het KPN ISRA punt waar ook de KPN kabel op is aangesloten?


@Samira.goinga 

De modem is ook goed aangesloten op de 1ste foto, wellicht is het een storing. Als klant kan ik je hiermee niet verder helpen helaas..


Dankjewel voor de moeite en tijd. Ik bel mogen even met de klantenservice.


Reageer