Geen internet (geen glasvezel signaal)

  • 29 February 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Odido, ja Odido, al een week geen internet signaal, 1 week geleden gemeld en doorgegeven dat het rode LOS lampje 1x per seconde  knippert, dus geen glasvezel signaal,aangegeven dat het probleem ws in de PoP (wijkcentrale) zit, nou we sturen Guidion monteur langs, deze hebben geen storingsdienst dus moet dat tussen de bedrijven door gedaan worden, drie dagen later op zondagmiddag Guidion monteur, ja mijnheer het lampje knippert en heeft U dus geen glasvezel signaal, heeft glasvezel kabeltje vervangen zonder resultaat, ik vertelde hem dat het probleem in de PoP centrale zit, ws patch probleem, nou mijnheer daar heb ik geen werkorder voor dus kan ik niets voor U doen, zet het door naar de netwerkbeheerder, nu 4 dagen geen enkel bericht ontvangen.Diverse malen de servicedesk gebeld, daar krijg je geen duidelijk antwoord, ja mijnheer het is uitgezet bij de storingsdienst. Met het gebruik van je hotspot werkt het ook niet echt

Net gebeld door netwerkbeheerder KPN om afspraak te maken, deze hadden de melding van mijn storing net binnen, dus heeft deze weer 4 dagen bij Odido op de plank gelegen voordat ze hem door stuurde naar KPN.

Ben helemaal klaar met de Odido service, kan niet wachten tot mijn contract afloopt, mensen in mijn naast omgeving welke ook overwogen om over te stappen heb ik al gewaarschuwd voor deze klant onvriendelijk service

Groet Max

 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @Mevit, goed dat je dit aankaart, het liefst had gezien dat je meteen weer van internet kon genieten! Ik wilde je meteen met een oplossing voorzien, alleen lees ik dat de netwerkbeheerder KPN inmiddels een afspraak met je hebt ingepland. Op basis van de geschiedenis van je dossier heb ik er vertrouwen in dat de netwerkmonteur van KPN veel voor je kan betekenen.

Dit komt snel goed, ik kijk uit naar je afspraak met KPN!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mevit, goed dat je dit aankaart, het liefst had gezien dat je meteen weer van internet kon genieten! Ik wilde je meteen met een oplossing voorzien, alleen lees ik dat de netwerkbeheerder KPN inmiddels een afspraak met je hebt ingepland. Op basis van de geschiedenis van je dossier heb ik er vertrouwen in dat de netwerkmonteur van KPN veel voor je kan betekenen.

Dit komt snel goed, ik kijk uit naar je afspraak met KPN!

Reageer