Odido, ja Odido, al een week geen internet signaal, 1 week geleden gemeld en doorgegeven dat het rode LOS lampje 1x per seconde knippert, dus geen glasvezel signaal,aangegeven dat het probleem ws in de PoP (wijkcentrale) zit, nou we sturen Guidion monteur langs, deze hebben geen storingsdienst dus moet dat tussen de bedrijven door gedaan worden, drie dagen later op zondagmiddag Guidion monteur, ja mijnheer het lampje knippert en heeft U dus geen glasvezel signaal, heeft glasvezel kabeltje vervangen zonder resultaat, ik vertelde hem dat het probleem in de PoP centrale zit, ws patch probleem, nou mijnheer daar heb ik geen werkorder voor dus kan ik niets voor U doen, zet het door naar de netwerkbeheerder, nu 4 dagen geen enkel bericht ontvangen.Diverse malen de servicedesk gebeld, daar krijg je geen duidelijk antwoord, ja mijnheer het is uitgezet bij de storingsdienst. Met het gebruik van je hotspot werkt het ook niet echt
Net gebeld door netwerkbeheerder KPN om afspraak te maken, deze hadden de melding van mijn storing net binnen, dus heeft deze weer 4 dagen bij Odido op de plank gelegen voordat ze hem door stuurde naar KPN.
Ben helemaal klaar met de Odido service, kan niet wachten tot mijn contract afloopt, mensen in mijn naast omgeving welke ook overwogen om over te stappen heb ik al gewaarschuwd voor deze klant onvriendelijk service
Groet Max