Beantwoord

Geen internet en wifi wel tv

  • 29 April 2024
  • 6 reacties
  • 51 Bekeken

Hallo,

Sinds vandaag hebben mijn ouders geen internet meer thuis. Zowel WiFi als bekabeld internet werkt niet. Maar ze hebben wel telefonie en internet.

 

Ik heb het modem al gereset maar dit lost het probleem niet.  Ook andere settings als WPA2 werkt niet.  Alles wat ik kan doen heb ik gedaan. Mijn ouders hebben er de balle verstand van en ik woon niet meer bij hen.  Aangezien jullie top klantenservice onbereikbaar is na 20.00 kan ik ook niet meer zelf contact opnemen met hen. Ik hoop dat jullie nu wel een keer gaan mee werken en niet hetzelfde situatie gaan creeren als bij mij zelf thuis door mij 2 weken zonder internet te laten zitten. 

 

Graag wil ik dat jullie alsvolgt doen: 

Of een nieuw Modem toesturen die ik Woensdag dan kan aansluiten. 
Morgen guidion sturen om dit probleem op te lossen. 

ga geen vragen stellen meer van doe dit reset dit of probeer dit. Ik heb alles gedaan wat jullie mij zouden laten doen. Ook in de logboek etc is niks te vinden. Ik ga er nu vanuit dat er een fout zit in jullie modem. Ik weet dat lezen en kanten goed helpen een groot probleem is maar alstublieft  Ik zal zo met mijn eigen account replyen dat jullie kunnen zien om welke eerdere situatie het gaat.  Dus nogmaals deze informatie is er. Jullie kunnen het modem uitlezen en dan een nieuwe sturen of monteur met spoed sturen.  Andere oplossing of vervolgactie is er niet. 

 

Dus alstublieft behandel nu eens een probleem correct en denk niet alleen aan het geld binnen halen. 

 

Bij geen oplossing of adequate behandeling van case dan kunnen jullie morgen avond weer een gezellig telefoongesprek verwachten. 

 

Succes!

icon

Beste antwoord door Paul89 1 May 2024, 21:09

Bekijk origineel

6 reacties

Beste,

 

Twee weken terug heb ik de vervelende ervaring van jullie geweldige klantenservice ervaren. Ga er nu wel goed mee om.

Top dankjullie wel voor de reactie. Nog meer reden om na dit jaar op te zeggen. Klotebedrijf

Reputatie 3

Prozacje nodig? Even rustig ademhalen en vertel dan eens wat er precies mis gaat?

Branden er lampjes op de ONT? Zo ja, wat zie je?

Branden er lampjes op de modem? Zo ja, wat zie je?

Heb je bij het resetten wel eerst de ONT volledig laten opkomen voordat je de modem weer aanzette?

Miss heb jij wel iets anders nodig. Maar communicatie bij odido is nog al moeilijk. Telefonisch was het al wonderbaarlijk geregeld naar 3 verschillende medewerkers te spreken. Maar naar uitgekafferd worden door de eerste, de tweede die niet luisterd was de derde voor hef eerst begripvol.  Ik snap niet dat odido klanten  zo aan het lijntje houd.

Geen woorden hiervoor

Prozacje nodig? Even rustig ademhalen en vertel dan eens wat er precies mis gaat?

Branden er lampjes op de ONT? Zo ja, wat zie je?

Branden er lampjes op de modem? Zo ja, wat zie je?

Heb je bij het resetten wel eerst de ONT volledig laten opkomen voordat je de modem weer aanzette?

Ja alles brandde gewoon. Maar geen internet. Vanuit klantenservice zieden ze dat wifi in modem uitgeschakeld was. Maar die was gewoon ingeschaleld. Wonderbaarlijk deed hij het na de derde medewerker te spreken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Paul89, we werken altijd eerst de oudste berichten weg die binnenkomen. Als je dan je topic “bumped”, dus een nieuw bericht plaatst, dan eindig je weer achteraan in de rij. Daar kunnen wij niks aan doen, dit is onze werkwijze.

Ik zie dat het inmiddels voor je opgelost is? Klopt dit? Of kan ik je nog ergens mee helpen? Ik hoor het graag! 

Reageer