Skip to main content

Ik heb Sinds vrijdag geen internet

Inloggen kan ik ook niet op tmobile app of op de Site 

3 x account gemaakt code die word verstuurd mislukt alleen 

Ik heb er spijt van dat ik Tmobile heb genomen 

Echt 

 

Ik weet dat het heel cliche klinkt, maar heb je de modem al eens opnieuw opgestart? even stroom eraf, paar seconden wachten er stroom er weer op.

 

Als je dit al hebt geprobeerd;

Branden alle lampjes op de modem? en ook op de Media converter? Een fototje mag ook :)

Heb je dit probleem met alle apparaten op het netwerk?

Gebruik je toevallig een eigen router?

Heb je ook apparaten die verbonden zijn met een kabel en gebeurt het hier ook?

 

Als je deze vragen beantwoord dan zou ik je misschien wel verder kunnen helpen.

 

Ik snap van de spijt van T Mobile, De service is echt waardeloos Ik krijg bijna het idee dat er geen mensen met verstand van zaken werken. en dit “Community” systeem is ook echt waardeloos, In mijn ervaring levert het alleen maar frustratie op. Vooral mensen die reageren op posts voor een counter op hun profiel, even snel een zoekactie en het resultaat snel overtypen zonder dat ze echt snappen wat ze nou versturen. Het ergste is nog wel de T Mobile medewerkers die topics vermijden en het overlaten aan de community, Goede manier om geld te besparen op service, maar het decimeert de daadwerkelijke kwaliteit van de service.


Hoi Dank voor de Reactie :)

 

Maar het doet weer,  Opeens.

Ja alles gedaan ,en router is van Tmobile.

En tig keren gebeld 

Hoop dat het nu zo blijft 

(Bij mn vorige nooit problemen  gehad)

 

Groet Maurin

 

 

 

 

 

 


Reageer