Skip to main content

Alle stappen met Izzy doorlopen. Maar geen oplossing geen binnenkomend glasvezel signaal. Zou het toch fijn vinden dat er dan ook ‘s avonds een antwoord komt. Aan het einde van de chat met Izzy is er de mogelijkheid om een adviseur te benaderen. Deze button werkt niet. Geef dan ook aan dat het niet werkt. 

Welkom op onze community! @WimB1971 

Goed dat je via deze weg nogmaals aan de bel trekt en mijn excuses dat je via de chat niemand te pakken kreeg. Ik adviseer je voor een volgende keer om telefonisch contact op te nemen (0800-0092). 

Hoe dan ook, ik wil graag dat je weer kan genieten van het internet. Ik help je graag verder! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om jouw verbinding uit te meten en het lijkt er inderdaad op dat ik geen verbinding krijg met jouw modem. Ik wil je vragen om het modem een factory reset te geven. Je doet dit op de volgende manier: Factory Reset modem (Fabrieksreset) | Odido community.

Mocht dit niet werken, wil je mij dan vertellen welke lampjes er branden op het modem en het ONT (kleine witte/zwarte kastje in de meterkast) en wat deze doen (knipperen/aan/uit). Ook ben ik benieuwd naar de kleuren van de lampjes. 

Ik wacht jouw terugkoppeling af! 


Ondertussen telefonisch contact gehad. Monteur kan niet eerder dan maandagavond. Moet maar een prepaid kaart kopen om toch iets van een hotspot te maken. “Geweldig geregeld” Dit is niet de standaard bij Odido hoop ik. 


Ook ben ik er nu achter dat het LOS lampje op je Huawei glasvezel kastje rood knippert

 


@WimB1971 Ik had graag gelezen dat de monteur eerder langs kan komen, maar ik ben blij dat de afspraak in ieder geval staat! 

De meeste Guidion monteurs hebben ook toegang tot de wijkcentrale mocht dit nodig zijn. 

Ik begrijp dat de tijdelijke oplossing van een simkaart niet ideaal is, maar als je de bon hiervan met mij deelt in dit topic, vergoed ik deze gelijk voor je. Dit bedrag zal dan worden verrekend met een volgende factuur. 

Heb je al wel een Unlimited vouchercode ontvangen? Anders stuur ik die ook gelijk alvast! 


En nee nog geen voucher ontvangen 
moderator edit: persoonlijke informatie


Hi @WimB1971, ik heb deze foto verwijderd omdat het 06-nummer erop staat. Wil je alleen de bon fotograferen? Dan regel ik het alsnog!


 


De voucher moet wel op de prepaid sim. Vandaar het nummer in beeld. Doe verder toch niets mee. 


@WimB1971 Heb je misschien ook de kassabon voor mij? Ik maak de vergoeding dan direct in orde! 


Code heb ik intussen via de telefonische helpdesk gekregen. Andere bon dan deze heb ik niet. Als je hier niets mee kunt houd het op. 


@WimB1971 Dank je wel voor de uitleg! 

Hoe graag ik het ook wil, kan ik niet het gehele bedrag vergoeden. Normaal gesproken kost een simkaart in 1 van onze Odido Shops €10, omdat je geen kassabon hebt gekregen, kan ik dit niet verifiëren. 

Ik heb daarom gelijk een vergoeding aangemaakt voor het standaard bedrag. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 


Oké. Dank hiervoor. Inmiddels weer internet. Nog geen tv via kastje maar goed. 


Zoals je ziet heb ik dus geen tv via jullie met de noodoplossing. 


Voor tv is inderdaad een vaste Odido verbinding nodig.  Je kunt wel de odido online tv app uit de ios en android store op je telefoon gebruiken. 


Reageer