Skip to main content

Geachte meneer/ mevrouw,

Van vrijdag 20 december tot en met dinsdag 31 december hadden wij helaas geen internetverbinding. Als oplossing hebben jullie ons unlimited data vouchers aangeboden. Om hiervan gebruik te kunnen maken, heb ik vier simkaarten aangeschaft. Na twee dagen ondervond ik echter ook een technische storing met één van de simkaarten. Hierdoor was ik genoodzaakt om twee dagen lang dag-unlimited data aan te schaffen.

Ik verzoek jullie vriendelijk om de kosten voor de aanschaf van de simkaarten en de extra data te vergoeden. Daarnaast wil ik graag dat de dagen waarop wij geen internet hadden, in mindering worden gebracht op de maandelijkse factuur. Een hotspot via een simkaart is immers geen gelijkwaardige vervanging voor een stabiele internetverbinding.

Bij voorbaat dank voor de behandeling van mijn verzoek. Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Janis

Je hebt inderdaad recht op die wettelijke vergoeding voor de dagen dat de dienst niet werkte. Maar verdere indirecte schade wordt niet vergoed.

Odido is vaak wel coulant en geeft unlimited data vouchers uit maar dat is dus geen recht wat, als dat onvoldoende is, leidt tot weer andere vergoedingen. Je kunt de wettelijke vergoeding daarvoor inzetten.

Je hebt inderdaad recht op die wettelijke vergoeding voor de dagen dat de dienst niet werkte. Maar verdere indirecte schade wordt niet vergoed.

Als je nog geen Ben of Odido mobiele (prepaid) simkaarten had, dan worden die toch wel vergoed? Dat vraagt TS n.l. ook.

Reageer