Skip to main content

Sinds afgelopen dinsdag voor de 2de keer in 8 maanden tijd geen internet!! 48 uur omdat de technische dienst iets moet beoordelen op afstand...vandaag 48 uur voorbij uiteraard geen uitsluitsel. Duurt 3 werkdagen ivm drukte (geeft wel aan dat er een hele hoop NIET werkende internet verbindingen zijn) en als ze dan geen probleem kunnen detecteren moet er een monteur komen waar natuurlijk ook weer een X aantal werkdagen overheen gaat. 16 februari 2024 aangesloten en binnen 3 weken al ruim een aantal dagen geen internet gehad omdat Odido de slechte(waarvan dit bekend is) glasvezel kastjes gebruikt!! 

 

Klantenservice ook vaak totaal ongeïnteresseerd, ik moet maar blij zijn dat ik een voucher krijg en verder eigenlijk gewoon niet zeiken! Enig idee hoeveel omslachtige handelingen er uitgevoerd moeten worden om überhaupt iets van verbinding te creëren met een mobiele hotspot. Bovendien kan ik niet eens gebruik maken van de airco units in huis want jaaaaa internet en WiFi hebben!! 

 

Omslachtige werkwijze...stuur gewoon gelijk een monteur of stuur een nieuwe modem! 

 

12 jaar KPN gehad hiervoor en dit soort idioterie nog nooit meegemaakt. Voor mij NOOIT meer Odido, slechte klantenservice en zeer slechte service + werkwijze in een wereld waar internet onmisbaar is. 

Ter aanvulling op bovenstaande, de mail van Odido m.b.t. een melding technische dienst;

 

15 oktober 2024, 08:19 uur:

 

Vandaag heb je contact met ons gehad over Odido voor thuis. We hebben een melding voor je doorgestuurd naar de technische dienst, met referentienummer 73687943.

 

Je ontvangt hierover binnen 1 werkdag meer informatie.

 

We zijn morgenochtend 08:19 uur dik 72 uur verder. Ronduit schandalig!!

 

Tot op heden geen internet of bericht of enige hulp vanuit Odido..


Reageer