Skip to main content

Geen internet


Toepas
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo,

Ik heb sinds gister ongeveer kwart voor 2 smiddags geen (glasvezel) internet thuis. Mijn media converter geeft alles groen aan en LOS lampje is uit. Ik heb meerdere malen mijn router opnieuw aangezet en ook het welbekende "powerflip” geprobeerd. Nu heb ik nog steeds geen internet. Nu heb ik thuis ook niet hele goeie bereik met mijn telefoon dus werken op mobiele hotspot werkt ook niet. Op de router zelf is alles groen behalve de internet icoontje. 

Ik heb een Zyxel T54 router.

Uitgelichte reactie

17 juli 2023

Hi @Toepas, welkom op onze Community!

Ik help je hier natuurlijk graag mee, echter zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 

7 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21974 reacties
  • 16 juli 2023

Hallo @Toepas 

Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?

Het PON lampje is constant groen dus knippert niet?


Toepas
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 juli 2023
Waqqas schreef:

Hallo @Toepas 

Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?

Het PON lampje is constant groen dus knippert niet?

Kabel loopt van mediaconverter goed naar router.

PON lampje knippert groen


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21974 reacties
  • 16 juli 2023

@Toepas 

Het probleem zit niet bij jou thuis, vaak gaat het om een stoorzender ergens in het netwerk.

Soms kan de verbinding vanzelf weer online komen na het herstarten van de mediaconverter.


Toepas
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 juli 2023
Waqqas schreef:

@Toepas

Het probleem zit niet bij jou thuis, vaak gaat het om een stoorzender ergens in het netwerk.

Soms kan de verbinding vanzelf weer online komen na het herstarten van de mediaconverter.

Maar de mediaconverter is al paar keer geherstart


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 juli 2023

Hi @Toepas, welkom op onze Community!

Ik help je hier natuurlijk graag mee, echter zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 


Toepas
  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 juli 2023
Tommie schreef:

Hi @Toepas, welkom op onze Community!

Ik help je hier natuurlijk graag mee, echter zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen! 

Klopt, ik weet dat ze ticket hebben gemaakt, maar wie weet kon iemand mij hier helpen. Ik ben namelijk mijn internet hard nodig en zit nu al 48 uur zonder internet.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 17 juli 2023

@Toepas dat begrijp ik volkomen, ik had je ook graag eerder sneller helpen maar op dit moment moet ook ik het ticket afwachten.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen