Hallo,
Ik heb sinds gister ongeveer kwart voor 2 smiddags geen (glasvezel) internet thuis. Mijn media converter geeft alles groen aan en LOS lampje is uit. Ik heb meerdere malen mijn router opnieuw aangezet en ook het welbekende "powerflip” geprobeerd. Nu heb ik nog steeds geen internet. Nu heb ik thuis ook niet hele goeie bereik met mijn telefoon dus werken op mobiele hotspot werkt ook niet. Op de router zelf is alles groen behalve de internet icoontje.
Ik heb een Zyxel T54 router.
Hallo
Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Het PON lampje is constant groen dus knippert niet?
Hallo
Loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Het PON lampje is constant groen dus knippert niet?
Kabel loopt van mediaconverter goed naar router.
PON lampje knippert groen
Het probleem zit niet bij jou thuis, vaak gaat het om een stoorzender ergens in het netwerk.
Soms kan de verbinding vanzelf weer online komen na het herstarten van de mediaconverter.
Het probleem zit niet bij jou thuis, vaak gaat het om een stoorzender ergens in het netwerk.
Soms kan de verbinding vanzelf weer online komen na het herstarten van de mediaconverter.
Maar de mediaconverter is al paar keer geherstart
Hi
Ik help je hier natuurlijk graag mee, echter zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!
Hi
Ik help je hier natuurlijk graag mee, echter zie ik dat je al contact gehad hebt met onze klantenservice. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan hard voor je aan de slag om je zo snel mogelijk weer online te krijgen!
Klopt, ik weet dat ze ticket hebben gemaakt, maar wie weet kon iemand mij hier helpen. Ik ben namelijk mijn internet hard nodig en zit nu al 48 uur zonder internet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.