Goedemiddag,
Ik heb nu al een week geen internet ivm een storing in de glasvezel. Het lampje 'LOS' knippert rood op het kastje.
Dit probleem heb ik enkele maanden geleden ook al gehad en toen 2,5 weken zonder internet/tv gezeten. Nu dus ook al een week niet.
Vorige keer was t probleem bij Open Dutch Fiber. Die heb ik gelijk gebeld maar die wilde eerst een monteur van Odido (guidion) er naar laten kijken. Die zijn geweest en hebben, zoals verwacht, Open Dutch Fiber weer gecontact om het door te zetten. Vandaag heel vaak gebeld maar niemand kunnen bereiken van ODF. Wel een verkoopafdeling maar die kon niks doen omdat het niet via hun gaat maar weer via een onderaannemer. Die kregen ze zelf ook niet te pakken.
Het probleem zit hem in de wijkcentrale. Daar is iets gekruist of iets dergelijks waardoor elke keer als er een nieuwe verbinding in de wijk is, mijn internet er mee stopt.
Het is schijnbaar een hele simpele oplossing en hoeft alleen maar iets omgezet te worden. Maar er komt maar niemand om dat te regelen.
Graag wil ik weten wanneer dit opgelost gaat worden en of dit voortaan voor altijd opgelost kan worden?
Ik krijg niemand te pakken dus het moet maar via deze manier…
Adres: 4706jc 36