Ik zit met een storing die al dagen loopt en waar ronduit slecht en onprofessioneel gecommuniceerd wordt. De updates zijn hetzelfde in een iets andere bewoording.
Ik snap dat een storing kan, maar ik zit wel met een thuis werkplek (nieuwbouw) waar niet met 4g te werken valt. Gevolgen, elke dag 150km rijden. Te zwijgen over het compleet offline zijn thuis en het oplopende limiet van mijn vrouw haar telefoon die niks aan jullie voucher heeft.
Tip: haal jullie slogan “het kan ook zo” Weg want slogans maken alleen impact als ze waar gemaakt worden. Zo niet dan zorgen ze alleen maar voor meer frustratie. Of jullie hebben het inderdaad graag “zo”, dat zou een dubieuze ambitie zijn.
Helemaal onderaan een kopie van de bestaande communicatie (probeer niet in de lach te schieten).
Ik verwacht als betalende klant een concrete uitleg van het probleem en de te ondernemen stappen waarbij ik graag voortgang terug gekoppeld krijg. En een normale schade vergoeding inplaats van een paar euro. En voor nu een concrete probleem omschrijving met de actie punten en te verwachten oplos tijd. Dank alvast!
20-11-2023/10:07] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Almere, Alphen aan den Rijn, Wijchen, Soest, Dordrecht, 't Harde, Enschede, Nijmegen, Veldhoven en Bunschoten-Spakenburg, Enkhuizen, Bovenkarspel, Nijkerk en Grootebroek. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Update >22-11-2023/08:45] Op dit moment hebben we nog geen concrete update. We gaan hier achteraan!
Lijst met vorige updates
Verberg inhoud
Update >20-11-2023/20:00] Een gedeelte van de getroffen wijkcentrales zijn gerepareerd. We werken hard om de rest online te krijgen.
Update b21-11-2023/08:11] Op dit moment hebben we nog geen concrete update. We gaan hier achteraan!
Update b21-11-2023/08:16] Een deel van de getroffen centrales is gerepareerd. We doen er alles aan om het restant vandaag te repareren.
Update <21-11-2023/20:10] Morgen worden de herstelwerkzaamheden hervat.