Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten Putten 3882

  • 20 June 2024
  • 63 reacties
  • 2689 Bekeken

Behalve Ermelo en Harderwijk zit ook postcode 3882 in Putten al sinds 13:00 zonder internet.

Wanner is dit opgelost??

Zoals ik reeds eerder vermelde,

Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen op enige snelheid.

Maar hier zal ook een externe partij debet aan zijn vrees ik.

 


Op de website staan wel updates:

Woon ook in 3853 en zit sinds gisteren 1300 zonder internet, betaal al voor onbeperkt dus een voucher gaat niet helpen.


Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Via Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community houden we jullie op de hoogte. We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden van de kabelbreuk. Wie een abonnement heeft bij ons of Ben en geen Unlimited Data heeft, mag mij een privébericht sturen. Zorg ervoor dat je klantnummer in je profiel staat. Ik regel dan Unlimited Data!


Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Via Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community houden we jullie op de hoogte. We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden van de kabelbreuk. Wie een abonnement heeft bij ons of Ben en geen Unlimited Data heeft, mag mij een privébericht sturen. Zorg ervoor dat je klantnummer in je profiel staat. Ik regel dan Unlimited Data!

Heel fijn misschien voor Odido en Ben klanten, maar anders heb je hier dus helemaal niets aan. En dan te bedenken dat ook Simpel onder de vlag van Odido vaart, maar die telt hier ff niet mee.


Al vanochtend met jullie gebeld, is voor mij opgelost.

Kan nu werken via hotspot.

Bedankt


Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Via Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community houden we jullie op de hoogte. We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden van de kabelbreuk. Wie een abonnement heeft bij ons of Ben en geen Unlimited Data heeft, mag mij een privébericht sturen. Zorg ervoor dat je klantnummer in je profiel staat. Ik regel dan Unlimited Data!

Heel fijn misschien voor Odido en Ben klanten, maar anders heb je hier dus helemaal niets aan.

Nou inderdaad, hier heb ik dus niets aan en nog steeds geen tv en internet. En als het zo doorgaat vanavond nog steeds niet.


het grappige is dat ons internet prima werkte en toen gisteren om 1300 een Odido monteur dit verving voor een 2Gb verbinding het niet meer werkte, dacht dat dit verkeerd was aangesloten, toen bleek er storing te zijn…..

Ik denk dat we ons moeten voorbereiden op een weekend zonder internet en tv 


Ik heb om 1330 gebeld en er zijn 2 vouchers voor onbeperkt internet toegezegd, nog steeds niet ontvangen. @Odido kunnen jullie dit nakijken? Postcode 3881!


het grappige is dat ons internet prima werkte en toen gisteren om 1300 een Odido monteur dit verving voor een 2Gb verbinding het niet meer werkte, dacht dat dit verkeerd was aangesloten, toen bleek er storing te zijn…..

Ik denk dat we ons moeten voorbereiden op een weekend zonder internet en tv 


Ik had net een lamp opgehangen, toen ik de spanning er weer op zette had ik geen internet meer. Was effe bang dat ik dingen had gesloopt. Weekend zonder internet/tv zou heeeel zuur zijn.


Hi allemaal, excuus voor het ongemak. Via Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community houden we jullie op de hoogte. We zijn bezig met de herstelwerkzaamheden van de kabelbreuk. Wie een abonnement heeft bij ons of Ben en geen Unlimited Data heeft, mag mij een privébericht sturen. Zorg ervoor dat je klantnummer in je profiel staat. Ik regel dan Unlimited Data!

Echt super, heb het ook gehad alleen een beetje jammer dat mijn BEN abbonement via 5g inmiddels ook geen bereik meer heeft. Nu kan ik dus ook niet meer werken. Top service Odido!

Ik moet ook zeggen dat het heel vervelend is dat er geen prognose wordt gegegeven wanneer de werkzaamheden opgelost zijn. 

En zometeen gaan we het weekend in, dus zal het wel maandag worden.


Hier doet de 5G het nu ook niet of zeer slecht.

Dus heb nu ook niets meer aan de hotspot 

Hou ons inderdaad vaker op de hoogte.

 

 


Nu is mobiel internet waarschijnlijk ook overbelast .

Hier geen mobiel internet en wanneer deze er wel is zo traag 😡

Nu dus helemaal niets.....😡


3881 nu weer iets beter. 

Kan nu tv kijken met af en toe een storing 

Hopelijk komt het bij jou ook goed.


Inmiddels werkt 5G ook weer, want die deed het ineens ook niet meer. 

 

Storing zelf is nog niet verholpen, want TV (Wifi/internet) werkt nog steeds niet 


Denk dat overstappen naar kpn of ziggo sneller is geregeld


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

 Die vouchers zijn 24 uur onbeperkt zonder dat je moet aanvullen 

Geldt ook voor provider Ben! 


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

 Die vouchers zijn 24 uur onbeperkt zonder dat je moet aanvullen 

Geldt ook voor provider Ben! 

Da’s leuk als je ook aan zon voucher kan komen. Krijg maar geen reactie op het privebericht, chatfunctie werkt niet goed op telefoon (kan het formulier voor de adviseur niet versturen) en de telefoon word ook niet opgenomen.. Zeer fijn. 


Mijn hotspot is te slecht op dit moment lol, wordt de hele tijd uit de support chat gegooid….

Ik heb al een unlimited abonnement bij Odido, maar niet de aller snelste (unlimited basis, snelheid tot 300mbit/s). Is die voucher voor de aller snelste? (unlimited premium, snelheid tot 1000mbit.s).

 

Want zoals het nu is kan ik zometeen geen voetbal kijken op mn hotspot.


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

 Die vouchers zijn 24 uur onbeperkt zonder dat je moet aanvullen 

Geldt ook voor provider Ben! 

Da’s leuk als je ook aan zon voucher kan komen. Krijg maar geen reactie op het privebericht, chatfunctie werkt niet goed op telefoon (kan het formulier voor de adviseur niet versturen) en de telefoon word ook niet opgenomen.. Zeer fijn. 

Stuur mij maar een dm!


Ik heb nu tv aanstaan, constant blijft beeld stil staan voor 4 seconden

Wel irritant.

Hopelijk straks om 21 uur beter.

Ik heb link gekregen voor unlimited, geen idee waar je kunt zien hoeveel mbit.


Denk dat overstappen naar kpn of ziggo sneller is geregeld

Naar KPN heeft geen zin, de kabels zijn van hen en hier in de buurt hebbeb klanten van KPN hetzelfde probleem. Zou me niks verbazen dat de glasvezel van KPN ook door Ziggo wordt gebruikt…


Vouchercode gekregen, hopelijk gaat alles zo goed!


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

 Die vouchers zijn 24 uur onbeperkt zonder dat je moet aanvullen 

Geldt ook voor provider Ben! 

Die 20gb dagbundel gaat toch niet op met deze snelheid, zo'n voucher draagt dan nog steeds niks bij, en even op aanvullen klikken in de app is nou ook geen grote moeite.


Drama dit.. mag verlengen dus mogen wel met een hele goede aanbieding komen als ze me willen houden. Leuk zo'n unlimited voucher aanbieden, heb je dus helemaal niks aan als je al unlimited hebt, of bij een andere provider zit zoals me vriendin en nu door je bundel bent hierdoor. En nu iedereen hier in de regio op 4/5g zit is t mobiele internet ook niet vooruit te branden..

Klopt als een bus, beeld hapert en valt constant stil.

Zal mij niet verbazen als er totaal niet meer gewerkt wordt aan dit probleem en dat de monteurs lekker voetbal zitten te kijken (uiteraard niet via Odido).

Zal wel een weekend zonder tv en internet worden vrees ik.


Reageer