Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten

Ik heb momenteel geen internet. Op 6-4 ergens rond 11.15u is het internet uitgevallen. Is hier wat over bekend?

Beste antwoord door DSmidgit

Netwerkbeheerder heeft monteur gestuurd. Die heeft het gelukkig op kunnen lossen. Er scheen een patch niet goed te zitten. Vreemd hoe die dan op een zondag eruit heeft kunnen vallen. Maar goed dat is een ander verhaal. Ik ben blij dat alles het weer doet.

Bekijk origineel

13 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 6 april 2025

@Tommie van Odido ​@Jason van Odido al iets bekend?

Iamsterdam
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 168 reacties
  • 6 april 2025

mobiel of laptop ?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 6 april 2025

De glasvezel werkt momenteel niet. Tot een uur of 11 werkte deze nog goed. En toen ineens stopte deze ermee.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 6 april 2025

De Huawei ONT weer aangesloten en het LOS lampje blijft knipperen. Dus geen licht op de lijn.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 6 april 2025

Heb inmiddels gebeld en er komt morgen een monteur.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 7 april 2025

Monteur is dus gewoon niet komen opdagen op afgesproken tijd. Volgens Guidion site zou er de monteur langs zijn geweest maar zou er niemand geweest zijn om de monteur te ontvangen. Ben de hele avond gewoon thuis geweest. Ik ben ook niet gebeld of ge smst dat de monteur onderweg was. 

Wat een slechte service.👎

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 8 april 2025

Guidion vanmorgen om 9.00u gebeld. Die bevestigde dat monteur inderdaad niet was geweest en dat deze zo spoedig mogelijk contact op zou nemen. We zijn inmiddels 3 uur verder en ik heb nog niks vernomen. Dit is erg frustrerend.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 8 april 2025

Inmiddels weer gebeld met Guidion. Heb eindelijk de monteur in kwestie gesproken. Deze zat waarschijnlijk helemaal verkeerd. Heeft excuses gemaakt. Nu nieuwe afspraak staan voor morgenochtend. Nu hopen dat de monteur mijn adres wel kan vinden en het probleem kan verhelpen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 9 april 2025

Monteur geweest krijgt het niet hersteld. Heeft melding doorgezet naar netwerk beheerder. Kan mij niet vertellen hoe lang het gaat duren voor de glasvezel weer is hersteld. Het kan dus dagen gaan duren voordat het is opgelost. ​@Cheyenne van Odido ​ hoe nu verder? Ik zit hier thuis wel met een aantal kinderen die internet voor school nodig hebben en een vrouw die thuis werkt en internet nodig heeft. Mijn vrouw heeft met jouw contact gehad via X DM.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 9 april 2025

Nu een prepaid simkaart besteld. Zodat ik met een 4g dongle in ieder geval nog online ben. Als het goed is krijg ik nog vouchers ook voor unlimited internet. Alleen ff kijken hoe ik die kan activeren op de dongle.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8973 reacties
  • 9 april 2025

De vouchers worden geactiveerd via een SMS. Je kunt ook even de simkaart in een telefoon stoppen om de voucher te activeren en dan weer terug in de dongel.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • Antwoord
  • 11 april 2025

Netwerkbeheerder heeft monteur gestuurd. Die heeft het gelukkig op kunnen lossen. Er scheen een patch niet goed te zitten. Vreemd hoe die dan op een zondag eruit heeft kunnen vallen. Maar goed dat is een ander verhaal. Ik ben blij dat alles het weer doet.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 29 reacties
  • 17 april 2025

Het enige wat er nu nog is is dst ik mails en smsjes blijf ontvangen van guidion voor het maken van een afspraak terwijl dit niet meer nodig is. Ik kan daar niet op reageren en dus ook niet aangeven dat het niet nodig is.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen