Skip to main content
Beantwoord

gastennetwerk zyxel t56 kan geen wachtwoord aanmaken

• September 16, 2025
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Bericht

Hi, ik probeer gastennetwerk in te stellen op T56 modem. Dat lukt niet. Enkel bloedirritant bovenstaand bericht. Natuurlijk geen spaties in wachtwoord. Hoe kan ik dit verhelpen?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@FrankvanBerkel 

Ik heb hier ook een Zyxel-T56 en heb even onder WiFi instellingen het 5 GHz gastnetwerk een ander wachtwoord gegeven en bij het toepassen geen problemen.

Probeer eens via het menu, netwerkinstellingen, draadloos, gast, klik op het potloodje, Wijzig het wachtwoord en pas het toe. Lukt het daar ook niet?

Het hoort iig te werken.

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hallo ​@FrankvanBerkel 

Ik heb hier ook een Zyxel-T56 en heb even onder WiFi instellingen het 5 GHz gastnetwerk een ander wachtwoord gegeven en bij het toepassen geen problemen.

Probeer eens via het menu, netwerkinstellingen, draadloos, gast, klik op het potloodje, Wijzig het wachtwoord en pas het toe. Lukt het daar ook niet?

Het hoort iig te werken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • September 17, 2025
Bericht

Hi, ik probeer gastennetwerk in te stellen op T56 modem. Dat lukt niet. Enkel bloedirritant bovenstaand bericht. Natuurlijk geen spaties in wachtwoord. Hoe kan ik dit verhelpen?

Hallo ​@FrankvanBerkel 

Het hoort iig te werken.

Dat was een goede tip! Dank! Wel vreemd dat het via de shortcut op de beginpagina niet werkt maar via deze omweg wel. Resultaat telt, dat is belangrijker.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • September 17, 2025

@FrankvanBerkel 

Goed om te horen dat het werkt, de shortcut op de beginpagina deed het bij mij dus wel.