Skip to main content

Hallo ik wil mijn fritzbox glasvezel registreren maar is niet echt duidelijk waar ik dit moet doen. Zie wel stuur een pb dan regelen wij dit.?

Ik hoor het graag groet Jean-Paul

Hallo @jpgmaas 

Welke Fritzbox heb je? Indien je het glasvezel rechtstreeks met een SFP module op de Fritzbox wilt aansluiten dan moet je inderdaad het modem ID doorgeven, een moderator zal hier vanzelf reageren en hem kan je dan een berichtje sturen.

Staat je klantnummer in je community profiel?


Ik heb de 5590 met eigen XGS-PON module ik heb een ander klantnummer staat op naam van mijn vrouw.

 


Ik heb de 5590 met eigen XGS-PON module ik heb een ander klantnummer staat op naam van mijn vrouw.

 

klantnummer aangepast


Hi @jpgmaas, ik help je met alle liefde verder! Zou je ook de velden in je profiel met postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen ter verificatie? Dan kan ik met je meekijken naar de mogelijkheden om de ONT te registreren. Laat je het me in dit topic weten als het ingevuld is? Bedankt alvast! 


Hi @jpgmaas, ik zag dat je ons op Social ook al had gevonden, ik pak hem graag verder voor je op. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een datum en tijdstip dat je het modem kunt omzetten? Dan kan ik hem voor je registreren en als je niet online komt ons ONT weer registreren zodat je niet zonder internet komt te zitten.  


Reageer