Hi @Benny85, welkom op onze Community!
Ik heb het modem geregistreerd. Kan je hem omzetten en kijken of je online komt met de juiste snelheid?
Ik zie net ik heb een fout in het modem id gemaakt. Kun je de 8 vervangen door een B
Zojuist heb ik contact gehad met de klantenservice. Ik vind het echt jammer dat het klantenservice zelf niet het modem id kan aanpassen. Nu zit ik helaas helemaal zonder internet
Ik heb de 8 veranderd in een B @Benny85, kom je nu wel online?
Ik heb de 8 veranderd in een B @Benny85, kom je nu wel online?
Ik ga direct testen als ik thuis ben. Maar super bedankt voor het direct aanpassen
Geen probleem @Benny85! Laat het maar weten.
Neen helaas krijg ik nog steeds geen verbinding. Ik heb de fritzbox net herstart maar in het webinterface staat nog steeds gewoon geen verbinding bij glasvezel.
Als profiel heb ik odido glasvezel gekozen en het nieuwste fw 8.0 is ook geïnstalleerd.
Heb je misschien nog een idee?
Is het nodig de ONT installatiekenning in te vullen?
Zo nog een keertje voor de zekerheid het ID via copy paste:
PON-Seriennummer: AVMG77535B51 zou je die nog een keer kunnen proberen?
Zo nog een keertje voor de zekerheid het ID via copy paste:
PON-Seriennummer: AVMG77535B51 zou je die nog een keer kunnen proberen?
Hi @Benny85, dit modemID staat nu geregistreerd. Ik bied zelf geen ondersteuning aan eigen apparatuur officiëel. Heb je het modem al eens gereset en de instellingen opnieuw ingesteld? Odido profiel en VLAN 300 instellen. Dan moet je online komen.
Kun je alsjeblieft weer het media converter van jullie gaan registreren?
Ik ga toch alles via lan aansluiten. Volgens mij werkt xgs gpo op jullie netwerk nog niet
Er is niks mis met ons netwerk @Benny85, je zit op XGS-PON technologie en het modemID is correct geregistreerd.
Kan je de instellingen delen en de Community bekijken naar andere klanten en hun instellingen? Dan kunnen andere klanten je helpen om online te komen. Voor nu heb ik ons ONT weer geregistreerd.
Je had wel ons ONT losgekoppeld en de glasvezel direct in de Fritzbox gestopt? Daarna Odido profiel en VLAN 300 ingesteld?
Er is niks mis met ons netwerk @Benny85, je zit op XGS-PON technologie en het modemID is correct geregistreerd.
Kan je de instellingen delen en de Community bekijken naar andere klanten en hun instellingen? Dan kunnen andere klanten je helpen om online te komen. Voor nu heb ik ons ONT weer geregistreerd.
Je had wel ons ONT losgekoppeld en de glasvezel direct in de Fritzbox gestopt? Daarna Odido profiel en VLAN 300 ingesteld?
Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en zij zei dat nog andere stappen nodig zijn om het modem te registreren, omdat dat mijn contract pas 2 dagen loopt. Zij heeft het naar de techniek doorgezet. Ja het glaskabel was direct aan het FB aangesloten. het VLAN ID kan ik helaas niet aanpssen als ik het Odido profiel kies. En met een manueel profiel had ik het ook zonder succes getest.