Skip to main content

Goedendag, Ik wil graag mijn fritzbox aansluiten op het odido netwerk via een xgs pon aansluiting, op de website van Fritzbox staat dat de klantenservice mijn modem id: mod edit: XXXXXXXXX moet toevoegen anders krijg ik het modem niet online? Zou iemand mij kunnen helpen?

Hi @DavidHoen, ik help je met alle liefde verder hiermee. Wil je mij een PB sturen met wanneer ik dit voor je mag aanpassen? Dan zorgen we er samen voor dat je zo niet zomaar zonder internet komt te zitten voor als het je niet uitkomt nu. Stuur mij daar ook opnieuw het modem id toe, dan heb ik gelijk alles paraat. Dank je wel alvast! 

Beste Odido,

Ik wil ook graag mijn fritzbox 5590 xgs pon later registreren zodat ik deze rechtstreeks op het glasvezel kan aansluiten hoe doe ik dat? En hoe waar kan ik een prive bericht sturen?

Hi ​@Penna, welkom op onze Community! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het modemID, jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ook ontvang ik een aantal data/tijdstippen wanneer jij tijd hebt om het om te zetten, dan nemen we 20 minuutjes om hem om te zetten zodat je niet zonder internet komt te zitten stel je komt niet online.

Reageer