Enige weken geleden heb ik, via het forum, gevraagd naar de mogelijkheid om een eigen modem te installeren. Dit blijkt dus mogelijk. Het is nu zover. Ik heb deze week een Odido aansluiting gekregen en wil nu een Fritzbox 5530 met XGS-PON module installeren. Kan iemand (Tommy?) mij daarbij helpen?
Hi
Ik heb op 24 nov. onderstaande reactie gegeven. Klopt het dat ik nog geen antwoord heb gekregen?
------------------------------
Hallo Tommie, Fijn dat je me wilt helpen. Mijn gegevens zijn: XXXX
De Fritzbox 5530: Serial no: XXXX Modem-ID: AVMG 6D4F 5F8A
Een aantal data: 25 nov 11.00 - 14.00 uur, 26 nov. 14.00 - 17.00 uur, 27 nov. 11.00 uur - einde dag.
Hi
Hallo Tommie, Sorry, er is schijnaar wat ruis op de lijn . Ik heb de eerste reactie niet ontvangen; deze dus wel maar ook 11 uur gemist.
Is het mogelijk vandaag nog een afspraak te maken? Kan de hele dag.
Hey
Hallo Tommie, Ik vind het goed als jij het omzet wanneer het jou uitkomt. Begrijp ik goed dat het Zyxel modem gewoon blijft werken en ik op enig moment het eigen modem kan plaatsen? Als jij het omgezet hebt graag even een seintje.
Ons ONT zal op het moment van registreren niet meer werken
Als je me vertelt wanneer je ongeveer gaat overzetten (niet voor 17 uur vanmiddag) vind ik het goed.
Hi
Hallo
Ik heb 4 december om 10.00 in mijn agenda gezet
OK, wat moet ik doen?
Om 10 uur het andere modem plaatsen?
Hey
Hallo
Er staan veel topics op de Community die je kunnen helpen met het instellen van de Fritzbox
Heb je het Odido profiel en VLAN 300 ingesteld? Je kunt proberen om het modem een factory reset te geven en de instellingen opnieuw in te stellen.
Hallo
Ah dat is fijn om te horen
Hallo
Kijk aan, fijn om te horen
Hey
Dat kan ik wel doen, ik ben alleen morgen nog aan het werk. Kan je mij een privébericht sturen met het ModemID? Dan kan ik hem morgen voor je omzetten. Kan je je profiel ook aanvullen met de volgende gegevens: jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Dan kan ik het voor je regelen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.