Foutmelding CoD - HUENEME -NEGEV

  • 5 April 2024
  • 6 reacties
  • 76 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi zou je mij kunnen helpen met een storing sie ik heb op mijn game console waarbij ik vele malen heb gelezen dat mensen daar ook een probleem mee hebben

op call of duty genaamd HUENEME -NEGEV

Tommie van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community @Cihad!

Dat kan ik zeker maar dat wordt wel na het weekend omdat degene die het modem upgrade niet aanwezig is. Ik heb je op de lijst gezet, zodra hij aanwezig is zal hij het modem upgraden en dan zul je de foutmelding niet meer ontvangen. In de tussentijd is dit op te lossen door UPnP uit te schakelen op het modem. Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen. Reboot je modem en je moet weer kunnen inloggen in CoD. Fijn weekend alvast. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welkom op onze Community @Cihad!

Dat kan ik zeker maar dat wordt wel na het weekend omdat degene die het modem upgrade niet aanwezig is. Ik heb je op de lijst gezet, zodra hij aanwezig is zal hij het modem upgraden en dan zul je de foutmelding niet meer ontvangen. In de tussentijd is dit op te lossen door UPnP uit te schakelen op het modem. Ga naar het menu > netwerkinstellingen > thuisnetwerk > UPnP > zet beide toggles uit en klik op toepassen. Reboot je modem en je moet weer kunnen inloggen in CoD. Fijn weekend alvast. 

Krijg ik wel een bericht voor en na de update?

Reputatie 7
Badge +9

Je ontvangt hier geen bericht over @Cihad, ik gok dat het maandag ochtend of middag geüpgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten drie minuten wegvallen en daarna zie je de B10 firmware staan als je in het modem inlogt. 

Yes bedankt!

Is het ondertussen al gelukt met updaten?

Reputatie 7
Badge +9

Zeker, de nieuwe firmware staat op het modem @Cihad

Reageer