Beantwoord

Foutcode Hueneme-Negev/Duhok Resort COD MW3 PS5

  • 26 February 2024
  • 12 reacties
  • 227 Bekeken

Telkens bij het opstarten van mijn call of duty MW3 krijg ik een foutcode, namelijk: Hueneme-Negev. Deze weet ik via mijn mobiele hotspot te tackelen. Zodra ik bijna in het spel ben komt er een andere melding: Duhok-Resort. Vanaf dit punt heb ik alles uit mijn trucendoos weten te halen, maar niks werkt. Contact gehad met een medewerker. Hij kon mij helaas niet verder helpen en verzocht mij na een fijn gesprek hier naar hulp te vragen. Wat kan ik doen???

icon

Beste antwoord door AlenKaza 4 March 2024, 22:24

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AlenKaza, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.

 

 

 

Hi @AlenKaza, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze oude firmware. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik je op de lijst zetten zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt. Het internet zal tijdens het updaten ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen. Daarna zul je de melding niet meer ontvangen. Alvast veel speelplezier.

 

 

 

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb mijn klantnummer vermeld. Staat niet op mijn naam overigens. Hopelijk verneem ik wat van je terug :)

Reputatie 5
Badge +4

Tommie is niet aanwezig vandaag, @Sven-Odido zou jij de update naar het modem willen pushen? 

Tommie is niet aanwezig vandaag, @Sven-Odido zou jij de update naar het modem willen pushen? 

Bedankt voor je reactie. Hoe weet ik dat de update gedaan is? Bedankt nogmaals!! :)

Reputatie 6
Badge +2

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 

Dankje voor je snelle reactie ! Ik ben over het algemeen niet thuis. Zal niet weten of het internet eruit heeft gelegen. Dus ik check vanavond in het spel weer en evt vrijdagmiddag herstarten.

@AlenKaza Meestal merk je dit, doordat de verbinding er tijdelijk even uitgaat. Ik kan niet in zien of de update al is uitgevoerd. Mocht je dit echter nog niet merken vrijdag, tegen het einde van de middag dan adviseer ik je om het modem een herstart te geven. 

Hi. Tot op heden geen verandering plaatsgevonden helaas. Gaat dit in de loop van komende week wel het geval zijn?

groet

Dag,

Ik heb hetzelfde probleem.

Zou ik ook een firmware update kunnen krijgen?

Klantnummer: XXXX [Mod edit: klantnummer verwijderd] 

 

Dank!

Reputatie 5
Badge +4

Hi @AlenKaza, ik zie dat je niet goed was toegevoegd op de lijst, mijn excuses hiervoor. Ik heb je nu goed toegevoegd en je zult de update snel moeten ontvangen! 

@dirkheerink ik heb jou ook op de lijst gezet voor de update, deze komt er snel aan! 

Hi @AlenKaza, ik zie dat je niet goed was toegevoegd op de lijst, mijn excuses hiervoor. Ik heb je nu goed toegevoegd en je zult de update snel moeten ontvangen! 

@dirkheerink ik heb jou ook op de lijst gezet voor de update, deze komt er snel aan! 

Dank. Het werkt weer :)

Hallo, 

Bij mij is dit helaas ook het geval. Zou ik toevallig ook de update kunnen krijgen? 

Mijn klanten nummer is : XXXX [Moderator edit: klantnummer verwijderd]

 

Groetjes

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Stien0, dat kan zeker! Ik heb je gelijk op de lijst gezet om de update te ontvangen. Deze zal morgen naar je modem gepusht worden. Tijdens het updaten zul je merken dat het internet een aantal minuten wegvalt. Hierna start jouw modem opnieuw op en staat de nieuwe update op het modem! 

Reageer