Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 7 June 2024
  • 13 reacties
  • 108 Bekeken

Goedemorgen, ik krijg bovenstaande foutcode. Zie dat ik niet de enige ben. Verzoek aan jullie om de update ook naar mijn modem te pushen, zodat ik weer kan gamen. 
 

alvast bedankt. 

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jordi214 

Heb je een Zyxel-T56? Als je via je browser naar 192.168.1.1 gaat en inlogt met admin en het Login Password dat achter de router staat, welke firmware versie zie je staan bij systeeminformatie?

Goedemorgen, deze pagina kan ik niet bereiken door mijn vpn en instellingen. Zou jij dit kunnen checken?

Reputatie 7
Badge +15

@Jordi214 

Nee, als klant kan ik dat niet checken voor je maar zou je dan even je VPN uit kunnen zetten en staat je klantnummer in je community profiel zodat een moderator je dan direct kan helpen?

Het lukt mij helaas niet om in te loggen op die pagina…

Reputatie 7
Badge +15

@Jordi214 

Je zou eerst een fabrieksreset kunnen uitvoeren door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, daarna zou het weer moeten werken.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jordi214, welkom op onze Community!

Dit komt door de nieuwe firmware op de T-50, de B24. Door een foutje van Zyxel is de UPnP fix niet meegenomen. We weten ervan en zijn het aan het oplossen. Ik heb UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Je zou weer moeten kunnen gamen!

Hi @Jordi214, welkom op onze Community!

Dit komt door de nieuwe firmware op de T-50, de B24. Door een foutje van Zyxel is de UPnP fix niet meegenomen. We weten ervan en zijn het aan het oplossen. Ik heb UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Je zou weer moeten kunnen gamen!

 

Goedemiddag Tommie, ik heb hem getest en kom inderdaad weer op de servers. Dank voor het snelle handelen en een fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +9

Fijn om te horen @Jordi214, jij ook een prettig weekend! 😉

 

P.S. Ik verwacht nu wel een win.

Hai @Tommie van Odido , ik heb hetzelfde probleem met mijn zyxel T-50 .

zouden jullie mij willen helpen?

ik heb net all een reset gedaan achterop de modem met een een peperklip , helaas werkt dat niet voor mij 

 

Reputatie 2
Badge +2

Hai @Tommie van Odido , ik heb hetzelfde probleem met mijn zyxel T-50 .

zouden jullie mij willen helpen?

ik heb net all een reset gedaan achterop de modem met een een peperklip , helaas werkt dat niet voor mij 

 

Je kan upnp ook zelf vrij eenvoudig uitzetten om dit op te lossen. Zie het antwoord op dit topic voor uitleg:

 

@Tommie van Odido , helaas kan ik niet inloggen . Heb ook de stappen doornomen die u als topic aangaf .

 

ik bel vanmiddag zelf wel en laat dit naar boven komen . Dat het een en het ander niet lukt

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @CharlesCr7, goed dat je dit aangeeft.

Een factory reset helpt vaak om in te kunnen loggen. Voor nu heb ik UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Als het goed is moet je weer online kunnen komen! 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @CharlesCr7 & @Jordi214

Ik heb zojuist bij jullie de software met de fix geinstalleerd en Upnp weer aangezet. Kunnen jullie laten weten of alles weer werkt. Thanks! 

Reageer