Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?
Hi
Hallo, ik heb dezelfde problemen met call of duty.
onlangs nieuwe modem van Odido (T-56), geeft constant aan fout melding hueneme. Wat moet ik doen?
Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?
ik heb hier precies hetzelfde probleem met de tekst ,foutcode-hueneme-negev zou er voor mijn ook gekeken kunnen worden? alvast bedankt ervoor want wil graag spelen!
Gr. Daniël
zou ik ook op de lijst gezet kunnen worden want ik ben die melding ook wel zat, heb al tijden niet gespeeld erdoor en als de mogelijkheid er is wil ik graag wel weer kunnen spelen!
Gr. Daniël
Goedemiddag ik ervaar de zelfde problemen nu al dagen sinds ik bij odido zit
en kan de uPnP niet uitzetten inloggen is ook niet eens mogelijk ik zou graag ook de firmware update willen
avast bedankt
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.