Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 3 March 2024
  • 9 reacties
  • 137 Bekeken

Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 4 March 2024, 16:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Maarten van den Broek, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 

Hallo, ik heb dezelfde problemen met call of duty.

onlangs nieuwe modem van Odido (T-56), geeft constant aan fout melding hueneme. Wat moet ik doen?

Reputatie 6
Badge +2

@HenkvdHoogen Je hoeft zelf niks meer te doen, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag of morgen zult ontvangen.

@Teresa van Odido Zou je mij ook op de lijst willen zetten? Vriendelijk bedankt. 

Reputatie 6
Badge +2

@w.chayoua Je staat op de lijst! 

Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?

ik heb hier precies hetzelfde probleem met de tekst ,foutcode-hueneme-negev zou er voor mijn ook gekeken kunnen worden? alvast bedankt ervoor :D want wil graag spelen!

 

Gr. Daniël

zou ik ook op de lijst gezet kunnen worden want ik ben die melding ook wel zat, heb al tijden niet gespeeld erdoor en als de mogelijkheid er is wil ik graag wel weer kunnen spelen!

 

Gr. Daniël

Goedemiddag ik ervaar de zelfde problemen nu al dagen sinds ik bij odido zit 

en kan de uPnP niet uitzetten inloggen is ook niet eens mogelijk ik zou graag ook de firmware update willen

avast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Danieltje1234 en @Campa1998, jullie staan bij deze beide op de lijst! Vermoedelijk worden jullie morgen middag overgezet. Het modem valt dan voor een paar minuten uit en start zelf weer op! 😁

Reageer