Skip to main content

Telkens bij het opstarten van mijn call of duty MW3 krijg ik een foutcode, namelijk: Hueneme-Negev. Deze weet ik via mijn mobiele hotspot te tackelen. Zodra ik bijna in het spel ben komt er een andere melding: Duhok-Resort. Vanaf dit punt heb ik alles uit mijn trucendoos weten te halen, maar niks werkt. Contact gehad met een medewerker. Hij kon mij helaas niet verder helpen en verzocht mij na een fijn gesprek hier naar hulp te vragen. 

Nu zag ik via community dat er een update moet plaatsvinden in mijn modem? Is dit mogelijk om zelf te doen of moet een medewerker van Odido dit voor mij doen? 

HELP :(

@Sven-Odido en @Tommie van Odido Nu zag ik dat jullie dat bij een klant hebben gedaan. Is dit ook mogelijk voor mij?

Hi @AlenKaza, het is niet toegestaan om meerdere topics te openen over hetzelde issue. Ben je niet bekend met onze huisregels? Neem ze gerust een keertje door:  

 

 

Bij deze sluit ik het topic.