Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5

  • 31 January 2024
  • 240 reacties
  • 7914 Bekeken


Toon eerste reactie

240 reacties

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi ik heb hier ook last van kan ik ook een upgrade krijgen?

Ik heb ook zelfde probleem, zou je die van mij ook kunnen updaten!

Zou ik de update ook kunnen krijgen?

Ik krijg graag ook de update. Dankjewel. 

@Sven-Odido

Heb sinds vorige week overgestapt en heb het zelfde probleem met cod.

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen?

 

Klantnummer:  XXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido

 

Ik heb dit probleem al sinds december en kom nu pas oo dit forum terecht. Zou je deze reset ook kunnen uitvoeren voor mij ik wacht al 3 maanden inmiddels todat dit probleem verholpen is… bij andere games doet alles het wel alleen bij cod niet. Waar kan dit aan liggen?? 
 

alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +5

Hi all! Ik heb @Nflblll, @morenofa90, @Robdehaan, @beronne1990, @38aytac38, @Robbert20W1 en @Mauie123 op de lijst geplaatst om de update te ontvangen. Dit maken we snel in orde. @dirkheerink Jij bent al eerder op deze lijst geplaatst en hebt de update al ontvangen!

Ik zou ook graag de update ontvangen.

Goedemorgen, ik heb het zelfde probleem. Kan mijne ook geupdated worden?

 

Reputatie 6
Badge +2

@Resonancer Komt voor elkaar! 

@Marcel8801 Ook jou wil ik graag op de lijst zetten. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan ga ik het direct voor je regelen! 

@Resonancer Komt voor elkaar! 

@Marcel8801 Ook jou wil ik graag op de lijst zetten. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan ga ik het direct voor je regelen! 

Klant nummer toegevoegd

Reputatie 6
Badge +2

@Marcel8801 Dank je wel voor je snelle reactie! Ik ben direct gaan kijken, maar ik zie nog geen juist Klantnummer staan. Deze ziet er echt uit als, ABC12345. Je kunt dit vinden op je contract of facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan zet ik je gelijk op de lijst. 

@Marcel8801 Dank je wel voor je snelle reactie! Ik ben direct gaan kijken, maar ik zie nog geen juist Klantnummer staan. Deze ziet er echt uit als, ABC12345. Je kunt dit vinden op je contract of facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan zet ik je gelijk op de lijst. 

Als het goed is heb ik nu het goede klantnummer toegevoegd alvast bedankt 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 

Heel erg bedankt😁

@Sven-Odido hey! Zou je deze update ook naar mijn modem kunnen pushen? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @luuktimmermans, ik ga er meteen voor zorgen dat je op de lijst komt! Hopelijk lukt het ons vandaag nog, anders zal je na het weekend kunnen genieten van de nieuwe firmware.

Ik ga hier voor je achteraan, ik zie je graag genieten! 😄

Hi @Cal van Odido, dat zou mooi zijn! Hoe weet ik of de update is uitgevoerd?

Reputatie 6
Badge +2

@luuktimmermans Goede vraag! Je zult dit merken doordat de verbinding kort verdwijnt. 

@luuktimmermans Goede vraag! Je zult dit merken doordat de verbinding kort verdwijnt. 

Hi Teresa, zou je de update ook voor mij kunnen doen? 

Hoi @luuktimmermans, ik ga er meteen voor zorgen dat je op de lijst komt! Hopelijk lukt het ons vandaag nog, anders zal je na het weekend kunnen genieten van de nieuwe firmware.

Ik ga hier voor je achteraan, ik zie je graag genieten! 😄

Hi Cal, zou je de firmware ook voor mij kunnen installeren?

Reputatie 6
Badge +2

@Joris354684 Je staat op de lijst! Ook voor jou geldt dat je de update na het weekend ontvangt. 

@Joris354684 Je staat op de lijst! Ook voor jou geldt dat je de update na het weekend ontvangt. 

Thank you! Heb je verder nog wat nodig qua info adres of is dat allemaal al duidelijk?

Reputatie 6
Badge +2

@Joris354684 Nee hoor, ik heb alles wat ik nodig heb, dank je wel! 😊

@Teresa van Odido welke firmware versie wordt het? Dan kan ik dat in de gaten houden!

Reageer