Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5


Toon eerste reactie

244 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 februari 2024

@Sven-Odido ik heb hetzelfde probleem, hoop dat het bij mij hiermee ook op te lossen is? Hoor graag van mvg 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2024
Sven-Odido schreef:

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi ik heb hier ook last van kan ik ook een upgrade krijgen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 maart 2024

Ik heb ook zelfde probleem, zou je die van mij ook kunnen updaten!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 maart 2024

Zou ik de update ook kunnen krijgen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 maart 2024

Ik krijg graag ook de update. Dankjewel. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 maart 2024

@Sven-Odido

Heb sinds vorige week overgestapt en heb het zelfde probleem met cod.

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen?

 

Klantnummer:  XXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 4 maart 2024
Sven-Odido schreef:

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido

 

Ik heb dit probleem al sinds december en kom nu pas oo dit forum terecht. Zou je deze reset ook kunnen uitvoeren voor mij ik wacht al 3 maanden inmiddels todat dit probleem verholpen is… bij andere games doet alles het wel alleen bij cod niet. Waar kan dit aan liggen?? 
 

alvast bedankt.


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi all! Ik heb @Nflblll, @morenofa90, @Robdehaan, @beronne1990, @38aytac38, @Robbert20W1 en @Mauie123 op de lijst geplaatst om de update te ontvangen. Dit maken we snel in orde. @dirkheerink Jij bent al eerder op deze lijst geplaatst en hebt de update al ontvangen!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 maart 2024

Ik zou ook graag de update ontvangen.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 maart 2024

Goedemorgen, ik heb het zelfde probleem. Kan mijne ook geupdated worden?

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 7 maart 2024

@Resonancer Komt voor elkaar! 

@Marcel8801 Ook jou wil ik graag op de lijst zetten. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan ga ik het direct voor je regelen! 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@Resonancer Komt voor elkaar! 

@Marcel8801 Ook jou wil ik graag op de lijst zetten. Echter kan ik op dit moment nog niet bij jouw gegevens in ons systeem. Wil je jouw Klantnummer, wat er uitziet als ABC12345, toevoegen aan je Community profiel? Dan ga ik het direct voor je regelen! 

Klant nummer toegevoegd


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 7 maart 2024

@Marcel8801 Dank je wel voor je snelle reactie! Ik ben direct gaan kijken, maar ik zie nog geen juist Klantnummer staan. Deze ziet er echt uit als, ABC12345. Je kunt dit vinden op je contract of facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan zet ik je gelijk op de lijst. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@Marcel8801 Dank je wel voor je snelle reactie! Ik ben direct gaan kijken, maar ik zie nog geen juist Klantnummer staan. Deze ziet er echt uit als, ABC12345. Je kunt dit vinden op je contract of facturen. Geef je mij een seintje als je zo ver bent? Dan zet ik je gelijk op de lijst. 

Als het goed is heb ik nu het goede klantnummer toegevoegd alvast bedankt 

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 7 maart 2024

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@Marcel8801 Yes, helemaal goed, ik heb je gelijk toegevoegd! 😀 

Ik verwacht dat je de update aan het einde van de middag zult ontvangen. 

Heel erg bedankt😁


@Sven-Odido hey! Zou je deze update ook naar mijn modem kunnen pushen? 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 8 maart 2024

Hoi @luuktimmermans, ik ga er meteen voor zorgen dat je op de lijst komt! Hopelijk lukt het ons vandaag nog, anders zal je na het weekend kunnen genieten van de nieuwe firmware.

Ik ga hier voor je achteraan, ik zie je graag genieten! 😄


Hi @Cal van Odido, dat zou mooi zijn! Hoe weet ik of de update is uitgevoerd?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 8 maart 2024

@luuktimmermans Goede vraag! Je zult dit merken doordat de verbinding kort verdwijnt. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@luuktimmermans Goede vraag! Je zult dit merken doordat de verbinding kort verdwijnt. 

Hi Teresa, zou je de update ook voor mij kunnen doen? 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 maart 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @luuktimmermans, ik ga er meteen voor zorgen dat je op de lijst komt! Hopelijk lukt het ons vandaag nog, anders zal je na het weekend kunnen genieten van de nieuwe firmware.

Ik ga hier voor je achteraan, ik zie je graag genieten! 😄

Hi Cal, zou je de firmware ook voor mij kunnen installeren?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 8 maart 2024

@Joris354684 Je staat op de lijst! Ook voor jou geldt dat je de update na het weekend ontvangt. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 8 maart 2024
Teresa van Odido schreef:

@Joris354684 Je staat op de lijst! Ook voor jou geldt dat je de update na het weekend ontvangt. 

Thank you! Heb je verder nog wat nodig qua info adres of is dat allemaal al duidelijk?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 8 maart 2024

@Joris354684 Nee hoor, ik heb alles wat ik nodig heb, dank je wel! 😊


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen