Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5


Toon eerste reactie

244 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 februari 2024

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 21 februari 2024

Hi @Frikkies, ik heb je op de lijst gezet! De firmware zal zo snel mogelijk geupgraded op het modem. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2024

Heb de nieuwe firmware b10 ontvangen, dank! Inloggen op COD werkt weer prima. Ik zie alleen wel dat de twee AP’s (WX5600) niet mee updaten (b8). Heb er al eentje wired aan het modem gehangen voor 24 uur (incl reset en reboot) maar vermoed dat de update voor de WX5600 nog niet gepushed wordt? Heb nu dus geen mesh netwerk meer. Nog even wachten of ook voor de AP’s een handmatige firmware update nodig naar b10? Dank voor je reactie! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 februari 2024

Ik heb hetzelfde probleem sinds dat ik Odido glasvezel heb, zou de update bij mij ook gedaan kunnen worden?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 22 februari 2024

Hi @Justin078, welkom op onze Community!

Ik heb je op de lijst gezet zodat de nieuwe firmware spoedig geupgraded wordt.

 

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi Tommie, krijg na (verschillende) factory resets van zowel het modem als de AP’s geen meshnetwerk meer opgebouwd. De twee WX5600’s komen (en gedragen) zich als client in het netwerk en maken geen connectie meer met mijn devices. Zie ook MPro app. Voor de firmware update naar b10 werkte dit wel. 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 februari 2024

Hoi ik het zelfde probleem kan je mij ook helpen ?


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 februari 2024

@Sven-Odido ik wacht al een tijdje kan mij ook helpen ? Ik ben al paar maanden klant kan nog steeds niet spelen!!!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 februari 2024

Ik ondervind de zelfde problemen, graag ontvang ik ook een firmware update.
Bij voorbaat dank.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 februari 2024

Hoi Sven,

Zojuist ben ik verhuisd en overgestapt naar odido en nu zit ik ook met dit probleem.

Zou je me kunnen helpen?

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 24 februari 2024

Hoi Odido,

Ook hier een gedupeerde die geen cod kan spelen op odido glasvezel. Kan ik ook de update naar me router krijgen. Alvast bedankt. 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 februari 2024

Goedenavond, ik heb ook hetzelfde probleem. 
zouden jullie ook willen kijken of het ligt aan de software van mijn modem? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 februari 2024
Sven-Odido schreef:

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Hi @Sven-Odido,

is het mogelijk om ook een update naar mijn modem te sturen? Ik heb sinds de overstap ook last van dit probleem


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2024

 ik heb ook hetzelfde probleem. 
zouden jullie ook willen kijken of het ligt aan de software van mijn modem? 


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2024

is het mogelijk om ook een update naar mijn modem te sturen?

ik heb ook hetzelfde probleem. 


  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 26 februari 2024

Hier ook disconected constant maar op PC


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2024
Jochen007 schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey @Jochen007, die firmware's staan los van elkaar. Mesh zou gewoon moeten werken. Ik raad je aan om de wifipunten opnieuw te installeren en wellicht een factory reset te geven. Dit helpt vaak!

Hi Tommie, krijg na (verschillende) factory resets van zowel het modem als de AP’s geen meshnetwerk meer opgebouwd. De twee WX5600’s komen (en gedragen) zich als client in het netwerk en maken geen connectie meer met mijn devices. Zie ook MPro app. Voor de firmware update naar b10 werkte dit wel. 

 

Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Modem is veel stabieler na de update maar mesh netwerk lijkt die niet meer goed op te willen bouwen. Even als @Jochen007 al verscheidene factory resets gedaan aan mn wifi punt.

 

@Tommie van Odido enig idee?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 26 februari 2024

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug keren!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen.

Alvast bedankt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2024

Hallo, 

 

Helaas heb ik ook dit probleem. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? 
 

mvg


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2024

Hier heb ik het zelfde probleem. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 februari 2024
Maartenannemari schreef:

Hier heb ik het zelfde probleem. 

Ik kan niet inloggen in de cod servers


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 27 februari 2024

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992, @LoukaJerome, @Rafieq, @Td20, @royrutjens, @leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 februari 2024
Rafieq schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi @danny_verbiest @Huseyintas1992@LoukaJerome@Rafieq@Td20@royrutjens@leon20vt & @Maartenannemari, ik heb jullie op de lijst gezet! De firmware zal spoedig geupgraded worden. 

Top, bedankt Tommie. Hoelang duurt dit, dan weet ik wanneer ik moet testen. Is het nodig om modem te resetten? 

Bij mij werkte hij dinsdag avond gelijk.

thanks @Tommie van Odido 😎


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 februari 2024

Zojuist contact opgenomen met klantenservice en heeft me doorverwezen naar dit platform. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen