Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5


Toon eerste reactie

244 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 11 februari 2024
henkdeleeuw schreef:

@bjornAA  @Charon1986  Hebben jullie de stroom al even van de T-56 route af gehad? Dan zou de update automatisch moeten downloaden.

Haay @henkdeleeuw heb ik ook gedaan samen met odido aan de lijn maar dit heeft niet geholpen 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 februari 2024

Goede avond, helaas hetzelfde probleem hier. Call of Duty meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, alles geprobeerd. Zonder resultaat. 

Zouden jullie aub mijn router ook kunnen updaten???? 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 12 februari 2024

Hi @Charon1986, @ronniesharon, @bjornAA & @LukeVijverberg, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 12 februari 2024

Goede avond, helaas hetzelfde probleem hier. Call of Duty meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, alles geprobeerd. Zonder resultaat. 

Kunnen jullie mijn router ook updaten a.u.b?


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 februari 2024

@henkdeleeuw hartelijk dank hij doet het 😁


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 13 februari 2024

Hey @Rhaymond, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen op onze lijst gezet zodat de update spoedig gepushed zal worden.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 13 februari 2024

Hier exact zelf probleem! Alvast bedankt voor de hulp!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 februari 2024
Zii999 schreef:

Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

Ik heb precies het zelfde probleem al gebeld na odido hebben ze ook iets gedaan toen werkte het een keer. En nu weer niet. Wordt er wel een beetje gek van eigelijk. Werkt het bij jou nog steeds? als ik vragen mag. 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 14 februari 2024

Hi @Fliebs & @Jeffrey-dg, welkom op onze Community!

Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden.   


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 14 februari 2024

Ik heb helaas hetzelfde probleem sinds een paar dagen nadat ik ben over gestapt naar glasvezel van Odido. Zou ik die update ook voor mijn modem kunnen krijgen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 februari 2024

Ik heb dit zelfde probleem ook met COD op mijn PlayStation 5. Zou ik ook deze update op mijn modem kunnen krijgen?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 februari 2024

@Sven-Odido Hoi Sven, ik ervaar exact zelfde problemen, kan geen verbinding maken met netwerk in Call of Duty terwijl ik wel gewoon internet verbinding heb op mijn Ps5. Ook ben ik ingelogd op psn. 

 

Ik lees dat een update dit probleem kan verhelpen dus graag ontvang ik er ook een!

UPnP en UPnP NAT-T uitschakelen heeft niks gedaan helaas. 

 

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 februari 2024

Goedenavond, jeetje dit is wel zoeken hoor om als ouder uit te zoeken waarom je kind geen verbinding krijgt met COD. Hier ook sinds kort Odido, nog niet heel erg blij maar we hebben nog even te gaan. Ook hier zouden we graag de modem update ontvangen.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 15 februari 2024

Hi @hsma10, @Jordy19, @Teymur123 & @Manduapessy, ik heb jullie op de lijst gezet. Het modem zal spoedig geupgraded worden!   


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 februari 2024

@Sven-Odido @Tommie van Odido zouden jullie mij ook op de lijst willen zetten? Gelukkig is er een oplossing bekend.. Thanks!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 februari 2024

Hi @Sven-Odido  Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb gisteren telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Ik heb zojuist de code hierboven gebruikt en is voor nu gelukt. Is dit voldoende?

 

bedankt alvast! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 februari 2024
Sven-Odido schreef:

Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Zii999 schreef:

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

Hi ik heb exact hetzelfde probleem met deze foutmelding. Zou ik hier bij kunnen worden geholpen?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 februari 2024

Hier hetzelfde probleem! Zou ik ook de update gepushed kunnen krijgen? Bedankt.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 17 februari 2024

Hier hetzelfde probleem. Graag ook de update naar het modem gepushed! Bedankt.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2024

Hoi,

Hier hetzelfde probleem met de foutmelding.

Graag ook de update als dat kan.

 

Alvast bedankt.

 

Bewerkt: Net gebeld met odido, als je in je router instelling naar Netwerkinstelling > thuisnetwerk >UPnP gaat. Moet je beide uitzetten.

Vervolgens het spel opnieuw opstarten en dan doet hij het.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 februari 2024

Hier bij mij zelfde euvel. Kan ook hier een upgrade vd modem doorgevoerd worden?

Thnxs

Rob


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 18 februari 2024

Zou ik ook de update voor dit kunnen krijgen! Bedankt :)


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13312 reacties
  • 19 februari 2024

Hi @keessie1990, @Lizetter, @Lars0809, @brianeneva, @Jochen007, @Maaykevoets, @Robbonting & @Xamiravanmeel, ik heb jullie op de lijst gezet. De nieuwe firmware zal spoedig op jullie modem gezet worden! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2024

Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug komen!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen?

Alvast bedankt.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 februari 2024

Ook hier hetzelfde probleem, zou u de update ook naar mijn modem kunnen pushen? 
alvast bedankt


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen