Skip to main content

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

@bjornAA  @Charon1986  Hebben jullie de stroom al even van de T-56 route af gehad? Dan zou de update automatisch moeten downloaden.

Haay @henkdeleeuw heb ik ook gedaan samen met odido aan de lijn maar dit heeft niet geholpen 


Goede avond, helaas hetzelfde probleem hier. Call of Duty meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, alles geprobeerd. Zonder resultaat. 

Zouden jullie aub mijn router ook kunnen updaten???? 


Hi @Charon1986, @ronniesharon, @bjornAA & @LukeVijverberg, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden! 


Goede avond, helaas hetzelfde probleem hier. Call of Duty meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, alles geprobeerd. Zonder resultaat. 

Kunnen jullie mijn router ook updaten a.u.b?


@henkdeleeuw hartelijk dank hij doet het 😁


Hey @Rhaymond, welkom op onze Community!

Ik heb je meteen op onze lijst gezet zodat de update spoedig gepushed zal worden.


Hier exact zelf probleem! Alvast bedankt voor de hulp!


Dag Sven, topper! 
Had de hoop al opgegeven, maar hij doet het. 
Thanks!!

Ik heb precies het zelfde probleem al gebeld na odido hebben ze ook iets gedaan toen werkte het een keer. En nu weer niet. Wordt er wel een beetje gek van eigelijk. Werkt het bij jou nog steeds? als ik vragen mag. 

 


Hi @Fliebs & @Jeffrey-dg, welkom op onze Community!

Ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. Het modem zal spoedig geupgraded worden.   


Ik heb helaas hetzelfde probleem sinds een paar dagen nadat ik ben over gestapt naar glasvezel van Odido. Zou ik die update ook voor mijn modem kunnen krijgen?


Ik heb dit zelfde probleem ook met COD op mijn PlayStation 5. Zou ik ook deze update op mijn modem kunnen krijgen?


@Sven-Odido Hoi Sven, ik ervaar exact zelfde problemen, kan geen verbinding maken met netwerk in Call of Duty terwijl ik wel gewoon internet verbinding heb op mijn Ps5. Ook ben ik ingelogd op psn. 

 

Ik lees dat een update dit probleem kan verhelpen dus graag ontvang ik er ook een!

UPnP en UPnP NAT-T uitschakelen heeft niks gedaan helaas. 

 

 


Goedenavond, jeetje dit is wel zoeken hoor om als ouder uit te zoeken waarom je kind geen verbinding krijgt met COD. Hier ook sinds kort Odido, nog niet heel erg blij maar we hebben nog even te gaan. Ook hier zouden we graag de modem update ontvangen.


Hi @hsma10, @Jordy19, @Teymur123 & @Manduapessy, ik heb jullie op de lijst gezet. Het modem zal spoedig geupgraded worden!   


@Sven-Odido @Tommie van Odido zouden jullie mij ook op de lijst willen zetten? Gelukkig is er een oplossing bekend.. Thanks!


Hi @Sven-Odido  Is er een mogelijkheid om die update ook naar mijn modem te versturen? Heb gisteren telefonisch contact gehad met jullie maar is tot op heden niet verholpen. Ik heb zojuist de code hierboven gebruikt en is voor nu gelukt. Is dit voldoende?

 

bedankt alvast! 


Hi @Zii999

Ik heb zojuist een update gepushed naar je modem kan, je eens kijken of het nu wel werkt :) 

Sinds de aanschaf van Odido(glasvezel/nieuwe router) kan ik niet meer verbinden met de servers van Activision/COD. 
Ik blijf dezelfde foutcode krijgen namelijk;HUENEME-NEGEV. 
Samen met de medewerker van Odido de internetinstellingen doorlopen en aangepast. 
Zowel op afstand als hier op mijn PlayStation. 
Game verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 
Vervolgens contact gehad met Activision en deze kwamen met een handleiding betreft Port-forwarding. Ook dit helemaal doorlopen, zonder resultaat. Zojuist bij een bekende de game opnieuw geïnstalleerd en opgestart, dit gaat zonder moeite. Hij heeft overigens Ziggo. 
De game start soms ook op, op mijn mobiele hotspot maar zodra ik over ga op kabel of Wifi knalt hij er meteen uit. 
Iemand ideeën of suggesties?

 

Hi ik heb exact hetzelfde probleem met deze foutmelding. Zou ik hier bij kunnen worden geholpen?

 


Hier hetzelfde probleem! Zou ik ook de update gepushed kunnen krijgen? Bedankt.


Hier hetzelfde probleem. Graag ook de update naar het modem gepushed! Bedankt.


Hoi,

Hier hetzelfde probleem met de foutmelding.

Graag ook de update als dat kan.

 

Alvast bedankt.

 

Bewerkt: Net gebeld met odido, als je in je router instelling naar Netwerkinstelling > thuisnetwerk >UPnP gaat. Moet je beide uitzetten.

Vervolgens het spel opnieuw opstarten en dan doet hij het.


Hier bij mij zelfde euvel. Kan ook hier een upgrade vd modem doorgevoerd worden?

Thnxs

Rob


Zou ik ook de update voor dit kunnen krijgen! Bedankt :)


Hi @keessie1990, @Lizetter, @Lars0809, @brianeneva, @Jochen007, @Maaykevoets, @Robbonting & @Xamiravanmeel, ik heb jullie op de lijst gezet. De nieuwe firmware zal spoedig op jullie modem gezet worden! 


Hier ook het zelfde probleem, heb al meerdere dingen geprobeerd maar probleem blijft terug komen!

Zou je de update ook naar mijn router kunnen pushen?

Alvast bedankt.


Ook hier hetzelfde probleem, zou u de update ook naar mijn modem kunnen pushen? 
alvast bedankt


Reageer