@Jorrtt @nsedap Als je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen.
@GunayT @debeuker14 Update is gepushed :)
Klantnummer staat erin
@Sven-Odido na een paar weken klooien doet hij het! Super bedankt.
@Jorrtt @nsedap Als je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen.
@GunayT @debeuker14 Update is gepushed :)
Bedankt voor de snelle service!
Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?
Ik heb hetzelfde probleem met cod zou ik hierbij ook geholpen kunnen worden ?
ls je je klantnummer in je profiel zet kan ik de update pushen.
@nsedap update is gepushed naar je!
@Sven-Odido zou deze update ook naar mijn router gepusht kunnen worden? Alvast bedankt
Goedeavond @Sven-Odido,
Hier idem probleem. Zou mijn modem ook geupdate kunnen worden s.v.p.?
Alvast bedankt!
@Sven-Odido zou deze update ook naar mijn router gepusht kunnen worden? Alvast bedankt
Goedeavond @Sven-Odido,
Hier idem probleem. Zou mijn modem ook geupdate kunnen worden s.v.p.?
Alvast bedankt!
Update zijn gepushed!
Ik heb ook dit probleem, kan ook mijn modem geupdate worden?
@Snapshutter update is gepushed
@Snapshutter update is gepushed
Sinds de update geen internet connectie meer. Internet/Wereldbol op modem blijft rood.
@Sven-Odido
Wil je mij ook helpen aub?
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..
Alvast dank!!
@Sven-Odido
Wil je mij ook helpen aub?
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..
Alvast dank!!
Update is gepushed
@Sven-Odido
Wil je mij ook helpen aub?
ik kan ook niet meer spelen op de PS5 sinds de aansluiting gisteren..
Alvast dank!!
Update is gepushed
Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS.
Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?
Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?
Hi @Sven-Odido ; Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Ik krijg nu een melding PUGET ALTUS.
Is dit hetzelfde probleem? of moet ik nog wat anders doen?
Klopt het dat ik het ook kan oplossen door in te loggen op modem en dan de UPnP uit te zetten als dit niet lukt?
Kan je eens proberen het modem en PS5 beide te herstarten.
Mocht dat niet werken dan kan je inderdaad proberen om de UPnP uit te zetten.
Goeiemiddag odido team,
Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem.
Alvast bedankt
Hoi Sven,
Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!
Hoi Sven,
Wij hebben hier precies hetzelfde probleem, zou je ook een update naar onze router kunnen pushen. Alvast bedankt!
Update is gepushed!
Goeiemiddag odido team,
Zou ik ook de update kunnen krijgen? Heb namelijk hetzelfde probleem.
Alvast bedankt
Het klantnummer in je profiel is van mobiel, als je het aanpast naar het klantnummer van vast internet kunnen we de update pushen.
Hey Sven-Odido,
Heb het juiste klantnummer geplaatst.
Nogmaals bedankt.
@Sven-Odido hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.
@Sven-Odido hallo wij hebben het zelfde probleem bij cod huemne negev. Zeer frustrerend, zojuist met de klante service gebeld maar die vertelde dat ze geen update konden pushen.
Zie deze post:
Router even 30 seconden van de stroom afhalen en hij zou de update automatisch moeten ontvangen.
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem en word maar niet gereageerd of iets gedaan 4 x naar odido gebeld en 4 x kon niemand mij helpen behalve de community waar ik het in moest zetten dus bij deze kan ik geholpen worden ????
@Sven-Odido hallo,
Weet niet of de update al was door gepushed maar heb nog steeds last van het zelfde probleem.
@bjornAA @Charon1986 Hebben jullie de stroom al even van de T-56 route af gehad? Dan zou de update automatisch moeten downloaden.