Skip to main content
Beantwoord

Fout code Hueneme-Negev

  • 19 februari 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb constant een foutcode op call of duty.. (HUENEME-NEGEV). Ik zie dat meer mensen hier last van hebben. Zou dit opgelost kunnen worden?

Beste antwoord door Justinsuus

Tommie van Odido schreef:

Hi @Justinsuus, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn. 

Tommie van Odido schreef:

Hey @Justinsuus, we kunnen het modem niet bereiken. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan kunnen we de firmware upgraden. Geef je mij een seintje dat je dit gedaan hebt?  

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Ik heb dit gedaan en alles doet het bij de modem 👍🏻

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14776 reacties
  • 20 februari 2024

Hi @Justinsuus, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn. 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14776 reacties
  • 21 februari 2024

Hey @Justinsuus, we kunnen het modem niet bereiken. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan kunnen we de firmware upgraden. Geef je mij een seintje dat je dit gedaan hebt?  

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 21 februari 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Justinsuus, welkom op onze Community!

Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn. 

Tommie van Odido schreef:

Hey @Justinsuus, we kunnen het modem niet bereiken. Zou je een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan kunnen we de firmware upgraden. Geef je mij een seintje dat je dit gedaan hebt?  

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

 

 

Ik heb dit gedaan en alles doet het bij de modem 👍🏻


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 21 februari 2024

Hallo,

 

Ook wij ervaren hier dezelfde foutmelding. 

Zouden wij hier ook mee geholpen kunnen worden alsjeblieft?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14776 reacties
  • 21 februari 2024

Hey @Mandyjelle, welkom op onze Community!

Dat kan zeker. Ik heb jouw modem op de lijst gezet zodat de nieuwste firmware eerder geupgraded wordt op het modem. Het modem zal na de push, de update vanzelf uitvoeren. De verbinding zal dan ongeveer vijf minuten wegvallen. Daarna moet het opgelost zijn. Een tijdelijke oplossing is om UPnP uit te zetten in het modem, maar ik ga er vanuit dat morgen de nieuwe firmware op jouw modem staat. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen