Ik heb constant een foutcode op call of duty.. (HUENEME-NEGEV). Ik zie dat meer mensen hier last van hebben. Zou dit opgelost kunnen worden?
Hi
Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn.
Hey
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Hi
Dit komt door een bug in onze firmware en dit wordt opgelost door de nieuwe firmware. Deze wordt ergens in maart uitgerold maar ik heb je op de versnelde lijst gezet zodat de firmware vandaag of morgen geupgraded wordt. Het modem zal de update uit zich zelf uitvoeren, het internet zal dan ongeveer vijf minuutjes uitvallen. Daarna moet het opgelost zijn.
Hey
Powerflip
- Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
- Wacht minimaal 10 seconden
- Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
- Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
- Controleer of de verbinding stabiel is.
Ik heb dit gedaan en alles doet het bij de modem
Hallo,
Ook wij ervaren hier dezelfde foutmelding.
Zouden wij hier ook mee geholpen kunnen worden alsjeblieft?
Hey
Dat kan zeker. Ik heb jouw modem op de lijst gezet zodat de nieuwste firmware eerder geupgraded wordt op het modem. Het modem zal na de push, de update vanzelf uitvoeren. De verbinding zal dan ongeveer vijf minuten wegvallen. Daarna moet het opgelost zijn. Een tijdelijke oplossing is om UPnP uit te zetten in het modem, maar ik ga er vanuit dat morgen de nieuwe firmware op jouw modem staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.