Hoi @oguzhanie06, ik zal het direct intern navragen! Zodra ik een terugkoppeling heb, zul je het van me horen. Voor nu wens ik je een mooi weekend! Groetjes, Ishana
Hey @oguzhanie06, ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 op Wifi 5. Kan je het modem opnieuw opstarten en kijken of je verbinding krijgt?
Hey @oguzhanie06, ik heb WPA-3 op WPA-2 gezet en Wifi 6 op Wifi 5. Kan je het modem opnieuw opstarten en kijken of je verbinding krijgt?
Goedemorgen meneer Tommie,
Ik ben ontzettend blij dat ik u uiteindelijk heb kunnen bereiken. Momenteel ben ik aan het werk, maar ik denk niet dat wat u heeft gedaan gaat helpen. Dit is namelijk eerder geprobeerd door u en meneer Sven samen voor Myildizm. Ik vermoed dat de oplossing een oudere firmware betreft. Ik ga het vanavond na mijn werk testen en laat u weten of het nu wel werkt.
Hallo @oguzhanie06
Kan je in de router interface bij het gastnetwerk eens inschakelen en kijken of de deurbel daarmee kan verbinden? Bij netwerkinstellingen, draadloos, gast kan je bij toegangsscenario thuisgast kiezen zodat apparaten verbonden met het hoofdnetwerk kunnen communiceren met apparaten verbonden met het gastnetwerk.
@Tommie van Odido @Waqqas Ik heb alles geprobeerd wat jullie hebben voorgesteld, maar het werkt nog steeds niet.
@Tommie van Odido @Waqqas Alles wat jullie en de klantenservicemedewerkers hebben geprobeerd, heeft niet geholpen. De enige optie die nu nog overblijft, is de oude firmware.
Hey @oguzhanie06, ik heb de 802.11 protected frames laten uitschakelen op het modem. Kan je het nogmaals proberen? Als het niet in 1x lukt herstart (niet resetten) het modem dan even.
@Tommie van Odido Hoi het lukt het nog steeds niet, kunt u mij misschieen nu een oude firmware versturen
?
Hi @oguzhanie06, @Tommie van Odido is momenteel niet aanwezig, maar ik heb gevraagd of hij dit maandag gelijk voor je kan oppakken!
Hey @oguzhanie06, jij hebt een T-56, de oplossing die je benoemt met de terugdraai van de firmware is alleen mogelijk op een T-54. Alle firmware's van de T-56 hebben dit er namelijk al inzitten. Er wordt gewerkt aan een oplossing in een nieuwe firmware.