@Tommie van Odido
Het is vandaag 30 september 2024, bijna oktober 2024 en nog steeds geen nieuws hierover (4 maanden geen nieuws). Hoeveel firmware engineers werken ernaar dat jullie er druk mee hebben?
Hey @wiens, we zijn bezig met de uitrol van de update, dit gebeurt in batches. Het zal niet heel lang meer duren voordat jouw modem ook aan de beurt is. Hoe staat het ervoor met de LAN-poort? Ik gok dat dit namelijk gewoon een defect is van het modem zelf, dit zal de update niet oplossen.
Dag @Tommie van Odido,
Bedankt voor je reactie. Ik merk dat er 2 LAN poorten die dit defect toont. Kunnen jullie dan een vervangende modem nieuwe Zyxel T-56 sturen. Dit probleem was sinds dag 1 van de installatie. Ik heb een Zyxel T-54 nu. Waarom ik de T-56 wil is, omdat ik misschien mijn abo ga upgraden van 1 Gbit/s naar 2 Gbit/s. Op basis van mijn account weten jullie mijn contactgegevens.
Normaliter kan dat zeker @wiens, echter is de T-56 op dit moment niet voorradig. Pas ongeveer in week 47 weer. Ik kan je in de tussentijd wel een andere T-54 opsturen en als de T-56 weer op voorraad is de T-56?
Dag @Tommie van Odido,
Stuur maar in 1x de T-56 op in week 47. Ik kan nog wel even extra wachten.
Doen we dat @wiens, geef je mij rond die tijd een seintje?
@Tommie van Odido
Is goed.
De firmware van mijn glasvezelmodem ZYXEL T-54 is op 16 oktober 2024 geüpdatet naar versie:
Dat is goed nieuws. Helaas heeft het mijn LAN probleem niet opgelost, maar daarvoor neem ik contact op met @Tommie van Odido in week 47 voor een vervanging naar de T-56, omdat ik mijn abonnement later zal upgraden naar 2 Gbit/s down/up en het probleem met de LAN dan ook opgelost zal zijn met de nieuwe glasvezelmodem.
Hallo! Firmware voor mijn T-54 V5.17(ABZC.0)T54C_b28 Ik begon op te merken dat de router periodiek gedurende 1-2 minuten opnieuw opstart, de netwerken verdwijnen. Wanneer u probeert te autoriseren op router 192.168.1.1, wordt de router gegarandeerd opnieuw opgestart. Na het opnieuw opstarten kunt u naar binnen gaan en de instellingen bekijken voor ongeveer 3-4 opties, en vervolgens opnieuw opstarten. Moet ik een fabrieksreset proberen?
Hi @nikitsobaka, dank je wel voor het laten weten! We hebben je op de lijst gezet om het modem terug te zetten naar de vorige versie zodat je de problemen niet meer ervaart. Dit zal hopelijk vandaag en anders morgen gebeuren dat je de vorige versie weer hebt. Zodra het probleem in deze versie wordt gefixt door Zyxel, zul je deze weer ontvangen. Je hoeft voor nu dan ook geen fabrieksreset uit te voeren, je ontvangt de vorige versie automatisch weer op het modem!
Hallo! Firmware voor mijn T-54 V5.17(ABZC.0)T54C_b28 Ik begon op te merken dat de router periodiek gedurende 1-2 minuten opnieuw opstart, de netwerken verdwijnen. Wanneer u probeert te autoriseren op router 192.168.1.1, wordt de router gegarandeerd opnieuw opgestart. Na het opnieuw opstarten kunt u naar binnen gaan en de instellingen bekijken voor ongeveer 3-4 opties, en vervolgens opnieuw opstarten. Moet ik een fabrieksreset proberen?
Done! Vorige versie is teruggezet.
@Sven-Odido @Demi van Odido, Ik merk ook dat er nu uitval van het netwerk is en dat ik zodra ik wil inloggen op mijn modem alles gaat herstarten, dit was altijd gewoon prima. Ik heb al contact gehad met de helpdesk, maar die geeft aan dat er niets veranderd is, maar dat geloof ik eigenlijk niet…. Momenteel draait mij modem ook op V5.17. Kan deze bij mij ook weer teruggezet worden naar een oudere versie waarbij alles wel gewoon werkte? Ik heb namelijk niet gevraagd om een constante herstart en uitval van mijn netwerk te hebben.
@Sven-Odido @Demi van Odido
Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Met deze laatste firmware versie (T-54 V5.17(ABZC.0)T54C_b28) valt de modem op willekeurige momenten uit en herstart zichzelf. De helpdesk kon niks vinden en zei dat er niets aan de hand was.
Mag ik ook op de lijst om te downgraden naar de vorige firmware versie?
@Sven-Odido @Demi van Odido
Ik ervaar exact hetzelfde probleem. Met deze laatste firmware versie (T-54 V5.17(ABZC.0)T54C_b28) valt de modem op willekeurige momenten uit en herstart zichzelf. De helpdesk kon niks vinden en zei dat er niets aan de hand was.
Mag ik ook op de lijst om te downgraden naar de vorige firmware versie?
Done!
@Sven-Odido @Demi van Odido, Ik merk ook dat er nu uitval van het netwerk is en dat ik zodra ik wil inloggen op mijn modem alles gaat herstarten, dit was altijd gewoon prima. Ik heb al contact gehad met de helpdesk, maar die geeft aan dat er niets veranderd is, maar dat geloof ik eigenlijk niet…. Momenteel draait mij modem ook op V5.17. Kan deze bij mij ook weer teruggezet worden naar een oudere versie waarbij alles wel gewoon werkte? Ik heb namelijk niet gevraagd om een constante herstart en uitval van mijn netwerk te hebben.
Ik zie dat je ondertussen al een T56 hebt gehad :)
Dag @Tommie van Odido,
Je had eerder aangegeven dat in week 47 de T-56 glasvezelmodem weer leverbaar zou zijn. Mijn T-54 zou vervangen worden i.v.m. problemen met de LAN en je zou dan in week 47 de T-56 laten opsturen, omdat het dan weer leverbaar zou zijn. Zou je dat voor me kunnen doen. Bij voorbaat dank. Mijn contact/adresgegevens kan je in mijn profiel vinden.
Er zijn toch geen kosten aan verbonden?
Bij voorbaat dank.
Dag @Tommie van Odido,
Je had eerder aangegeven dat in week 47 de T-56 glasvezelmodem weer leverbaar zou zijn. Mijn T-54 zou vervangen worden i.v.m. problemen met de LAN en je zou dan in week 47 de T-56 laten opsturen, omdat het dan weer leverbaar zou zijn. Zou je dat voor me kunnen doen. Bij voorbaat dank. Mijn contact/adresgegevens kan je in mijn profiel vinden.
Er zijn toch geen kosten aan verbonden?
Bij voorbaat dank.
@Tommie van Odido kan je hier nog op reageren.
Ik heb dit precies ook; op diverse momenten spontaan in reboot; ik vermoed soms dat teveel tcp-ip sessies hier invloed op heeft, maar moet toch niet uitmaken.
Zelf in de web-gui proberen naar systeeminformatie te gaan, laad het modem hangen en in reboot gaat. Ik kan dit dus gewoon veroorzaken, toch wel heel stom.
Modelnaam DX5401-B1
Firmware-versie V5.17(ABZC.0)T54C_b28
Uptime van systeem 0 dagen 0 uur 6 minuten 11 seconden
Valt er een update te doen? Desnoods bekabeld een firmware uploaden?