Skip to main content

Goedemorgen,

ik doe het dit keer even zo want inmiddels heb ik het een beetje gehad om telkens te moeten bellen. In augustus heb ik mijn contract verlengd en ik zal 12 maanden een gratis wifi punt krijgen. Vorige maand is dit alsnog in rekening gebracht. Volgens de medewerker zal dit nu goed in jullie systeem staan en zou het deze maand terugbetaald worden. In mijn meest recente factuur van november is dit idd verwerkt maar de korting is weer niet toegepast. Met andere woorden: de kosten van een wifi punt zijn weer in rekening gebracht. Ik wil jullie vriendelijk verzoeken dit bedrag te compenseren en goed in jullie systeem te zetten want ik heb geen zin om iedere maand hier achter aan te moeten gaan. 

Hi ​@Wints, goed dat je het aangeeft.

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie inderdaad dat er iets niet goed gaat. Ik zie dat hij gelukkig wel verrekend is van oktober. Ik heb die van november nu ook vergoed en het wifipunt gratis gemaakt. Nu betaal je niet meer voor het wifipunt! Ik kan de korting namelijk niet herstellen, hij pakt hem op 1 of andere manier niet. Dus dan maar op deze manier.


Hoi ​@Tommie van Odido bedankt voor je hulp!  
 

En voor de komende maanden/jaar? Ik heb niet zoveel zin om iedere maand hier achter aan te gaan namelijk… 


Zoals ik zei, ik heb het wifipunt gratis gemaakt ​@Wints, je betaald er nu helemaal niet meer voor. 


Zoals ik zei, ik heb het wifipunt gratis gemaakt ​@Wints, je betaald er nu helemaal niet meer voor. 

Zoals je al zei je hebt het wifipunt gratis gemaakt klopt volgens mij niet aangezien mijn factuur van december WEER hoger is uitgevallen. De korting loopt telkens een maand achter aangezien in november de korting van oktober is verwerkt. Kunt u mijn facturen eens goed bekijken inclusief mijn contract zodat in vervolg het wel goed wordt geincasseerd? Het wordt een beetje vervelend om telkens achter aan te gaan​@Tommie van Odido 


Hi ​@Wints, geen zorgen! De aanpassing van Tommie staat er wel degelijk op. Je wifi-punt is gratis. Als je naar beneden scrollt in je laatste factuur zie je bij Kortingen en compensaties in December dat het wifi-punt eraf is gehaald, namelijk zo:

Gratis Wifi-punt 01 dec 2024 t/m 31 dec 2024 -2,50

Dit gaat dus helemaal goed!


@Cheyenne van Odido helaas gaat het niet helemaal goed volgens mij. want volgens mijn contract hoor ik € 27,50 per maand te betalen. Dat is afgelopen maanden niet zo geweest en december komt weer hoger uit. Kunt u kijken wat er dan verkeerd gaat? Ik ben momenteel erg ziek en kan het momenteel helaas niet zelf uitzoeken. Alvast bedankt. 


Hoi ​@Wints, allereerst veel beterschap! Ik geef je graag meer duidelijkheid hierover. Je bent een contract aangegaan waarbij je de eerste zes maanden korting had op Internet en de eerste vier maanden op TV. De laatste korting is op 16 december 2024 verlopen. Vandaar dat je abonnementskosten verschillen. Dit kun je altijd terugvinden in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Reageer