Skip to main content
Beantwoord

Factuur klopt niet

• 21 januari 2025
  • 8 reacties
  • 50 Bekeken

• is een Master Poster
  • 20 reacties

Me factuur klopt niet ik had al eerder een bericht hier over gestuurd en krijg maar geen contact met de klantenservice via de chatt krijg elke keer alle medewerkers zijn bezet 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Ans22 

Welke abonnement heb je en wat klopt er niet aan je factuur? Vul ook alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator direct kan meekijken 

Bekijk origineel

8 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20997 reacties
  • Antwoord
  • 21 januari 2025

Hallo ​@Ans22 

Welke abonnement heb je en wat klopt er niet aan je factuur? Vul ook alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator direct kan meekijken 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 april 2025

Ik heb internet alleen 

En ik zou korting er op krijgen na het verlengen zou kunnen worden en dat al februari en we zijn nu al in april 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • 22 april 2025

welk abonnement heb je?  Wanneer afgesloten? Heb je meer abonnementen n één huis. En welke korting zou je krijgen?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 april 2025

Ik had gechatt met een collega van u en die zei dat ik eind februari weer even via de chatt contact kon opnemen voor een aanbieding Ik kon het vanaf februari verlengen 

Ik heb geprobeerd met de chatt contact op te nemen maar lukte niet heb gebeld lukte niet 

Ik heb 1 internet abonnement 

En 3 mobiele abonnementen 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 22 april 2025

Vaak kun je wel 4 maanden van tevoren verlengen maar gaat de daadwerkelijke verlenging pas in op afloopdatum contract. Ik zou alleen wel verwachten dat je daar wel een bevestiging van zou krijgen op moment dat je dat doet.

Je geeft verder ook niet aan wat je nu afgesproken hebt voor welk abonnement.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 april 2025

Ik heb een internet abonnement glasvezel 

Ik had gechatt met je collega want me maand bedrag was in 1x €12 omhoog gegaan 

Je collega zei als ik eind februari weer chatt dan kan er een aanbod worden gedaan omdat ik dan mag verlengen me glasvezel internet 

Maar heb tot nu toe geen contact kunnen krijgen 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 22 april 2025
Ans22 schreef:

Ik heb een internet abonnement glasvezel 

Ik had gechatt met je collega want me maand bedrag was in 1x €12 omhoog gegaan 

Je collega zei als ik eind februari weer chatt dan kan er een aanbod worden gedaan omdat ik dan mag verlengen me glasvezel internet 

Maar heb tot nu toe geen contact kunnen krijgen 

Het is nu toch geen eind februari meer? Wat is precies je vraag? Ik begrijp dat je nog geen verlenging geregeld hebt... dus wat zou er dan niet kloppen op de factuur?

Als je wilt verlengen met korting dan kun je de helpdesk bellen. Zolang je dat niet doet blijft je factuur bedrag hetzelfde (en gaat op 1 Jan zelfs omhoog met de inflatiecorrectie).

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 22 april 2025

Kan je alleen bellen of kan ik ook naar de winkel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen