Skip to main content

Goedenavond allen,

Sinds vorige week heb ik een glasvezel abonnement van Odido. (100mb)

Hier moest ik op overstappen ivm mijn oude verbinding de 4-pins PTT afgesloten zou worden, dus dat maar gedaan.

Deze verbinding heb ik 5 jaar gebruikt (50mb snelheid), destijds T-mobile, automatisch Odido geworden. Altijd heerlijk stabiel en nooit problemen. Ook nogsteeds hetzelfde modem nu, de Zyxel T-50. (Deze is met het nieuwe abonnement wel vervangen ivm een los voedings contact in de oude T-50)

Maar voor het eerst in jaren nu problemen, vooral savonds, soms een hoge ping, soms niet eens op websites kunnen doorkomen. Bijvoorbeeld time-outs bij proberen in te loggen op Microsoft account. Ik kan dan gewoon niet werken. (Ook ipv wifi, even bekabeld aangesloten op de laptop, geen verschil) Overdag is het wel beter. Maar ik zou zeggen dat na een upgrade naar 100 mb glasvezel, dit geweldig stabiel zou moeten werken tov mijn oude situatie, maar na deze eerste week ben ik nog niet zo héél tevreden helaas.

Een man van Guidion heeft de installatie verzorgd.

Kan iemand mij helpen?

 

Groet,

 

Sybren

Hallo @SkW85 

Waarschijnlijk heb je ook te maken met dit probleem:

https://community.odido.nl/thuisnetwerk-566/verzameltopic-traag-internet-in-de-avond-wba-netwerk-365921


Reageer