Skip to main content
Beantwoord

Eigen zaram xgs-pon sfp ont registreren

• November 18, 2025
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Goede middag is het mogelijk mijn eigen xgspon sfp te registreren

Pon code staat in mijn profiel

mag op elk moment zet kabel wel om als internet wegvalt

Beste antwoord door Kees jan de kloet

Hey ​@Kees jan de kloet, helemaal super! Ik heb hem meteen voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten en controleren of je online komt met de juiste snelheid?

Hij is netjes online gekomen maar de speed test Geeft 250 Mbps download en 297Mbps upload link speed staat nu op auto moet ik daar nog wat in aanpassen Abo is 1 Gb

6 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • November 19, 2025

Hey ​@Kees jan de kloet, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen. Zou je voor mij alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Die heb ik nodig voor de verificatie! Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we het beste wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf deze week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen. Als ik hem op elk moment voor je mag registreren dat kan natuurlijk ook, laat dat dan in dit topic weten. Dan registreer ik wanneer ik je bericht heb ontvangen en dan kan jij hem op elk gewenst moment omzetten! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 20, 2025

Iban toegevoegd aan profiel vanmiddag donderdag. na 12.00 uur of vrijdag gehele dag mag je hem omzetten

bvd

kees-jan

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 20, 2025

Hey ​@Kees jan de kloet, welkom op onze community!

Dat kan ik zeker voor je regelen. Zou je voor mij alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Die heb ik nodig voor de verificatie! Om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten kunnen we het beste wat inplannen. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin een datum/tijdstip wanneer je tijd hebt om hem om te zetten? Ik ben zelf deze week aanwezig van maandag tot vrijdag tussen 09:00/17:00. Ik stuur je dan voor de tijd een berichtje om te vragen of je klaar zit en zal de registratie volgen. Als ik hem op elk moment voor je mag registreren dat kan natuurlijk ook, laat dat dan in dit topic weten. Dan registreer ik wanneer ik je bericht heb ontvangen en dan kan jij hem op elk gewenst moment omzetten! 

Iban is toegevoegd je mag hem vandaag of morgen omzetten wanneer Jij Tijd hebt ik merk het  wel hoef alleen de Glasvezel Om te zetten, nieuwe aansluiting staat al in failover mode

en staat op vlan 300 dhcp

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • November 21, 2025

Hey ​@Kees jan de kloet, helemaal super! Ik heb hem meteen voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten en controleren of je online komt met de juiste snelheid?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hij is netjes online gekomen maar de speed test Geeft 250 Mbps download en 297Mbps upload link speed staat nu op auto moet ik daar nog wat in aanpassen Abo is 1 Gb

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • November 21, 2025

Probleem opgelost netjes GB down en upload na reboot van firewall/router udm pro

dank