Skip to main content

Omdat ik niet snel een verzameltopic kon vinden maar wel verschillende topics over hetzelfde maak ik ook maar een eigen topic met de vraag om m’n eigen ONT van FS te registreren.

Tijd terug had ik de klantenservice al gebeld en wat laten invullen, maar nu blijkt dus dat ik het verkeerde had doorgegeven (serienummer van de module, niet het PON ID). Omdat ik al een paar keer heb gehad dat m’n verbinding spontaan verbroken werd terwijl ik in gesprek was met de klantenservice en een keer zelfs bijna een uur in de ‘wacht’ heb gestaan, heb ik niet echt meer de interesse om te bellen.

Het PON ID heb ik al in m’n account hier genoteerd bij ‘informatie voor moderators’, samen met alle andere informatie die men nodig zou kunnen hebben om mijn aansluiting te vinden. Anders hoor ik het graag als er nog wat extra nodig is.

Graag het registreren op z’n vroegst pas vrijdag uitvoeren. Morgenavond heb ik m’n verbinding nog nodig en hoewel het fysiek omzetten zo gedaan is, wil ik niet dat het m’n gameavond met vrienden onderbreekt. :)

Hallo @Hibagon 

Volgens mij hebben ze het serienummer nodig.

Dat dacht ik eerst ook, maar dat begint met G en dan een nummer ipv GPON<nummer>. Dat had ik doorgegeven aan de klantenservice, maar ik kreeg geen IP adres op vlan 300. Het is mogelijk dat de boel nog niet fatsoenlijk geactiveerd was en dat toen de monteur de Huawei ONT installeerde de mijne werd overschreven. Daarom even een dubbel check.

Hi ​@Hibagon

Ik heb de ONT voor je geregisteerd! 

Super bedankt! Net m’n vezel omgeprikt en het werkt meteen met m’n Mikrotik router.

Reageer