Skip to main content
Beantwoord

Eigen XGPON

Hi,

Wat is er nodig voor het gebruiken van een eigen XGPON SFP+ module in een UDM SE voor 2/8Gbit Internet. Ik heb, denk ik, alle berichten gelezen maar deze zijn soms meer dan een jaar oud. Het zou mooi zijn als er een bijgewerkt artikel komt.

Alvast bedankt

Groetjes Alfred

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@devrieskok 

Vul het serienummer of PON ID van de SFP in bij info voor de moderators in je community profiel en vul ook de overige privé velden in. Een moderator kan de SFP dan direct voor je registreren.

Bekijk origineel

12 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • Antwoord
  • 26 mei 2025

Hallo ​@devrieskok 

Vul het serienummer of PON ID van de SFP in bij info voor de moderators in je community profiel en vul ook de overige privé velden in. Een moderator kan de SFP dan direct voor je registreren.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 27 mei 2025

Hi ​@Waqqas

Bedankt voor de feedback.

Ik moet de SFP+ module nog ontvangen en de overstap naar 8 Gbits regelen.

Zodra dat is geregeld zal ik de informatie invullen

Groetjes Alfred

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 juni 2025

Hi ​@Waqqas ,

Ik heb het S/N ingevuld

Laat maar weten als het aangepast is

Groetjes Alfred

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21596 reacties
  • 1 juni 2025

@devrieskok 

Ik ben zelf een klant maar zodra een moderator dit topic bekijkt zal hij hier reageren zodra de SFP is geregistreerd.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 juni 2025

Hi Waqqas,

Ah ok, dan was je sneller dan Odido, LoL

Hi ​@Tommie van Odido zou jij hier naar kunnen kijken.

Alvast bedankt

Groetjes Alfred

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14613 reacties
  • 3 juni 2025

Hey ​@devrieskok, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik kan de module voor je registreren. Mag dit op elk gegeven moment of plan je liever wat in? Als dat het geval is zou je mij dan een privébericht willen sturen met een datum/tijdstip tussen 09:00/17:00 van maandag tot en met vrijdag? Dan kunnen we wat afspreken. Zou je jouw profiel ook nog willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan heb ik alles compleet voor de verificatie. Alvast bedankt en ik wacht je bericht af! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@devrieskok, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik kan de module voor je registreren. Mag dit op elk gegeven moment of plan je liever wat in? Als dat het geval is zou je mij dan een privébericht willen sturen met een datum/tijdstip tussen 09:00/17:00 van maandag tot en met vrijdag? Dan kunnen we wat afspreken. Zou je jouw profiel ook nog willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan heb ik alles compleet voor de verificatie. Alvast bedankt en ik wacht je bericht af! 

Hi ​@Tommie van Odido, Ik heb je een DM achtergelaten. 

Bij deze heb ik de informatie ingevuld en kan de SFP Module geregistreerd worden.

Alvast bedankt

Groetjes Alfred

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14613 reacties
  • 5 juni 2025

Hey ​@devrieskok, ik ben meteen voor je gaan kijken maar klopt het dat je een module van FS.com hebt? Zo ja, dan dien je een username op te vragen bij FS.com. Dit serienummer kan ik namelijk niet registreren. Als je dit gedaan hebt, wil je mij dan een seintje geven met het juiste serienummer/username? Dan zal ik hem direct registreren! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 juni 2025

Hi ​@Tommie van Odido,

Ik heb het verzoek bij FS neergelegd, wordt vervolgt.

Groetjes Alfred

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 6 juni 2025

Hi ​@Tommie van Odido,

Ik heb het PON-ID gekregen van SchenkICT

Dit heb ik de mijn profiel informatie erbij gezet

Laat maar weten als het geregistreerd is

Alvast bedankt

Groetjes Alfred

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4415 reacties
  • 8 juni 2025

@devrieskok Hartstikke bedankt voor de genomen moeite!

Ik heb de module gelijk voor je geregistreerd. Laat je mij weten of alles naar behoren werkt?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 juni 2025

Hi ​@Teresa van Odido,

Heel erg bedankt voor het registreren. Werkte gelijk alsof ik de netwerk kabel eruit trok en er weer in deed.

Dank voor de snelle service

Groetjes Alfred

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen