Skip to main content

Eigen ONT registreren XGSPON

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

Ik zou graag mijn eigen XGS-PON ONT laten registreren, kan een moderator dit voor mij regelen?

Alvast bedankt! :)

Uitgelichte reactie

12 april 2025

Hi ​@RS97, ik help je met liefde verder om je ONT te registreren! Wil je je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zet daarnaast bij info voor moderator het serienummer/ModemID dat je wilt registreren. Als je dan hier in het topic een seintje wil geven dat je dit hebt gedaan, dan kan ik dit voor je in orde maken. Dank je wel alvast!

5 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • 12 april 2025

Hi ​@RS97, ik help je met liefde verder om je ONT te registreren! Wil je je community profiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Zet daarnaast bij info voor moderator het serienummer/ModemID dat je wilt registreren. Als je dan hier in het topic een seintje wil geven dat je dit hebt gedaan, dan kan ik dit voor je in orde maken. Dank je wel alvast!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 april 2025
Demi van Odido schreef:

Hoi bedankt voor je reactie! Ik heb alle informatie ingevuld op mijn profiel :)

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@RS97, super! Ik heb het direct voor je geregistreerd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 april 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@RS97, super! Ik heb het direct voor je geregistreerd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een mooie dag!

Bedankt, het werkt perfect! Fijn dat het zo snel geregeld is :)

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2241 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@RS97, geen dank. Weet dat ik hier altijd voor je klaar sta, voor nu wens ik je een hele mooie zondag! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen