@Tommie van Odido, ik zag je naam terugkomen op het forum als diegene die een eigen ONT kan activeren. Ik zou graag mijn eigen XGSPON ONT willen laten activeren. Dit mag gewoon per direct. Mijn gegevens van de aansluiting en serienummer staan in mijn profiel.
Hey @mikem9800, fijn om te horen dat je al geholpen was met het registreren van het ONT.
Wat was de uploadsnelheid die je behaalde? Ik zie dat je een 8 Gbit/s abonnement hebt bij ons, haal je wel de juiste upload met ons ONT erachter of ook niet voldoende?
Update: Iemand via jullie webcare heeft inmiddels de activatie gedaan. Echter haal ik nu ineens bij lange na de uploadsnelheid niet meer via de Zaram ONT. Heel gek. Vandaar dat ik voor nu terug ga naar de Huawei ONT van Odido zelf. Dit topic mag op slot, of er moet bij @Tommie van Odido een oplossing bekend zijn hiervoor?
Hey @mikem9800, fijn om te horen dat je al geholpen was met het registreren van het ONT.
Wat was de uploadsnelheid die je behaalde? Ik zie dat je een 8 Gbit/s abonnement hebt bij ons, haal je wel de juiste upload met ons ONT erachter of ook niet voldoende?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.