Skip to main content

Als ik wil inloggen in het modem Zyxel krijg ik de foutmelding:

“Kan geen verbinding maken

Fout tijdens het verbinden met 192.168.1.1.

    Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.”

 

-Ik gebruik geen VPN.

-Het werkt niet op wifi en ethernet.

-Ik heb het modem al gereset.

-Ik heb wel toegang tot andere site's.

-Via andere browsers lukt het ook niet.

-Ik heb de browsers toegang gegeven tot de firewall.

-Het lukt ook niet als ik proxy en firewall uit zet.

-Op mijn telefoon lukt het ook niet.

-Default gateway IPv4-adres = 192.168.1.1

-Er zijn geen andere apparaten op aangesloten zoals een wifi versterker

 

Ondanks ik al een aantal dingen met eigen instellingen heb geprobeerd denk ik wel dat het probleem bij de firewall of proxy ligt. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

Alvast bedankt.

Hallo @beer9382 

Het is niet nodig een 2de topic over hetzelfde onderwerp te openen. Je wordt hier al geholpen :

https://community.t-mobile.nl/thuisnetwerk-566/kan-geen-verbinding-maken-met-modem-342466


Dubbel topic, ik sluit deze.