Skip to main content

Via de service chat word ik hierheen verwezen voor de aanvraag van een nieuwe modem/router. Ik heb sinds 2018 een Draytek Vigor 2132FVn en zou graag een nieuwere variant hebben die technisch wordt ondersteund. Kan ik die aanvraag hier doen?

Welkom op onze community! @TVoss 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik heb gelijk het nieuwe modem jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak met de monteur in te plannen en een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 

 


Welkom op onze community! @TVoss 

Goed dat je hier een topic over opent. Ik heb gelijk het nieuwe modem jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak met de monteur in te plannen en een track & trace code. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

 

 

Hi Teresa,

Dat is goed nieuws.

Bedankt.

Ik ga gelijk de afspraak inplannen.


@TVoss Heel graag gedaan natuurlijk! 😀

 


Reageer