Skip to main content

Ik heb al drie weken geen internet en geen tv. Wat moet een mens doen bij jullie bedrijf om gewoon geholpen te worden? 

Dit is je 2e topic over hetzelfde onderwerp,  dat is niet de bedoeling op het forum. Volg de huisregels. 


Opbellen.


@eric serieus. Net of jullie je zo goed aan de regels houden. Dienstverlening beloven en niet nakomen. Binnen drie werkdagen oplossen. En na drie weken nog steeds helemaal niets. 


@theocoppes ook deze reactie. Denk je dat niet gedaan is? Al  drie weken mee bezig. Va anderhalf uur per dag met alle wachttijden. Pfff 


@eric serieus. Net of jullie je zo goed aan de regels houden. Dienstverlening beloven en niet nakomen. Binnen drie werkdagen oplossen. En na drie weken nog steeds helemaal niets. 

Er is geen 'jullie ' je praat met andere klanten hier op een forum. Dit is geen chat met de klantenservice. 


Dubbel topic, om het overzicht te bewaren sluit ik dit topic.