Welkom op onze Community! @Odiug
Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langsgekomen op de afgesproken tijd, dat zou niet mogen gebeuren. Hoewel ik snap dat je hier een vrije dag voor hebt genomen en daardoor geld misloopt, kan ik dit niet op deze manier vergoeden. Hoe graag ik dat zelf ook zou willen doen!
Uiteraard ben ik hier om je verder te helpen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van onze diensten. Zodra de verbinding is hersteld, ga ik natuurlijk ook de kosten vergoeden voor de tijd dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Echter kan dit pas wanneer het probleem ook daadwerkelijk is verholpen. Het systeem berekent het bedrag automatisch en dit wordt verrekend met een volgende factuur. Ik wil met je afspreken dat we tegen die tijd samen kijken naar een extra vergoeding, dit kan ik niet beloven. Wel ik ga daar natuurlijk hartstikke mijn best voor doen!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken waar de monteur blijft. Echter zie ik dat je hier van af hebt gezien en graag het modem zelf installeert. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en deze is gelukkig onderweg naar jou!
Laat je het mij weten als je hulp nodig hebt bij de installatie? Hoe je dit precies doet, lees je op onze website: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido.
Ik sta klaar om je verder te helpen, geef maar een gil!
Welkom op onze Community! @Odiug
Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langsgekomen op de afgesproken tijd, dat zou niet mogen gebeuren. Hoewel ik snap dat je hier een vrije dag voor hebt genomen en daardoor geld misloopt, kan ik dit niet op deze manier vergoeden. Hoe graag ik dat zelf ook zou willen doen!
Uiteraard ben ik hier om je verder te helpen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van onze diensten. Zodra de verbinding is hersteld, ga ik natuurlijk ook de kosten vergoeden voor de tijd dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Echter kan dit pas wanneer het probleem ook daadwerkelijk is verholpen. Het systeem berekent het bedrag automatisch en dit wordt verrekend met een volgende factuur. Ik wil met je afspreken dat we tegen die tijd samen kijken naar een extra vergoeding, dit kan ik niet beloven. Wel ik ga daar natuurlijk hartstikke mijn best voor doen!
Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken waar de monteur blijft. Echter zie ik dat je hier van af hebt gezien en graag het modem zelf installeert. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en deze is gelukkig onderweg naar jou!
Laat je het mij weten als je hulp nodig hebt bij de installatie? Hoe je dit precies doet, lees je op onze website: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido.
Ik sta klaar om je verder te helpen, geef maar een gil!
Vandaag het nieuwe modem ontvangen, de Zyxel T-56. Uitpakken, kabeltjes erin en spelen maar. Binnen 5 minuten werkend zonder problemen. Opgelost en dat zonder Guidion…
In ieder geval ook bedankt.
Hoi @Odiug, heel fijn dat het nieuwe modem bevalt en je internet goed werkt! Dat is de mooiste uitkomst. Mocht je in het vervolg nog vragen of wensen hebben, voel je altijd vrij op te reageren op de Community.
Voor nu wens ik je nog heel veel plezier toe met het internet!