Beantwoord

Declareren voor het thuis blijven?

  • 28 April 2024
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 9 reacties

Goedemiddag, waar kan ik mijn declaratie van € 221,32 indienen voor het nemen van een vrije dag omdat er een monteur zou langs komen? Zit al de hele dag te wachten maar nog geen monteur gezien binnen het afgesproken tijdsslot, waar we nu dus al dik overheen zijn. Net als jullie tijd is ook mijn tijd kostbaar, zeker in het weekend. Monteur hoeft vandaag niet meer te komen want hij komt er niet in. Zit hier met kapotte modem oid en via een hotspot werkt niet alles omdat je dan weer geen vaste internetaansluiting hebt. Gewoon k.t dus. Ga morgen ook wel weer bellen maar ben absoluut niet tevreden over Odido. Vanaf het moment dat wij zo’n waardeloos Android kastje hebben gehad met de niet werkende afstandsbediening is het er niet beter op geworden.

Ondertussen is de telefoon twee maal 1 keer overgegaan, zo snel weer opgehangen dat ik niet eens de tijd had om op te nemen. Ongeveer anderhalf uur na de afgesproken tijd. Gebeld met een privenummer uiteraard. Voor het gemak neem ik even aan dat dit de monteur is geweest zodat hij kan laten zien dat hij gebeld heeft,vandaar. Dezelfde monteur, die vandaag zou komen, hoeft hier dus helemaal niet meer te komen.

icon

Beste antwoord door Odiug 30 April 2024, 13:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Odiug 

Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langsgekomen op de afgesproken tijd, dat zou niet mogen gebeuren. Hoewel ik snap dat je hier een vrije dag voor hebt genomen en daardoor geld misloopt, kan ik dit niet op deze manier vergoeden. Hoe graag ik dat zelf ook zou willen doen! 

Uiteraard ben ik hier om je verder te helpen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van onze diensten. Zodra de verbinding is hersteld, ga ik natuurlijk ook de kosten vergoeden voor de tijd dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Echter kan dit pas wanneer het probleem ook daadwerkelijk is verholpen. Het systeem berekent het bedrag automatisch en dit wordt verrekend met een volgende factuur. Ik wil met je afspreken dat we tegen die tijd samen kijken naar een extra vergoeding, dit kan ik niet beloven. Wel ik ga daar natuurlijk hartstikke mijn best voor doen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken waar de monteur blijft. Echter zie ik dat je hier van af hebt gezien en graag het modem zelf installeert. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en deze is gelukkig onderweg naar jou! 

Laat je het mij weten als je hulp nodig hebt bij de installatie? Hoe je dit precies doet, lees je op onze website: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido

Ik sta klaar om je verder te helpen, geef maar een gil! 

Welkom op onze Community! @Odiug 

Allereerst mijn oprechte excuses dat de monteur niet is langsgekomen op de afgesproken tijd, dat zou niet mogen gebeuren. Hoewel ik snap dat je hier een vrije dag voor hebt genomen en daardoor geld misloopt, kan ik dit niet op deze manier vergoeden. Hoe graag ik dat zelf ook zou willen doen! 

Uiteraard ben ik hier om je verder te helpen, zodat je zo snel mogelijk weer kunt genieten van onze diensten. Zodra de verbinding is hersteld, ga ik natuurlijk ook de kosten vergoeden voor de tijd dat je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Echter kan dit pas wanneer het probleem ook daadwerkelijk is verholpen. Het systeem berekent het bedrag automatisch en dit wordt verrekend met een volgende factuur. Ik wil met je afspreken dat we tegen die tijd samen kijken naar een extra vergoeding, dit kan ik niet beloven. Wel ik ga daar natuurlijk hartstikke mijn best voor doen! 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om te kijken waar de monteur blijft. Echter zie ik dat je hier van af hebt gezien en graag het modem zelf installeert. Ik heb het gelijk voor je nagekeken en deze is gelukkig onderweg naar jou! 

Laat je het mij weten als je hulp nodig hebt bij de installatie? Hoe je dit precies doet, lees je op onze website: Installatie Internet + TV + Vast Bellen | Odido

Ik sta klaar om je verder te helpen, geef maar een gil! 

 

 

Vandaag het nieuwe modem ontvangen, de Zyxel T-56. Uitpakken, kabeltjes erin en spelen maar. Binnen 5 minuten werkend zonder problemen. Opgelost en dat zonder Guidion…

In ieder geval ook bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Odiug, heel fijn dat het nieuwe modem bevalt en je internet goed werkt! Dat is de mooiste uitkomst. 😃 Mocht je in het vervolg nog vragen of wensen hebben, voel je altijd vrij op te reageren op de Community.

Voor nu wens ik je nog heel veel plezier toe met het internet!

Reageer