Skip to main content

 

Bij mij heeft bijgaande instelling op de Cloud gateway ultra tot gisteren probleemloos gewerkt. En vanuit het niets was de connectie gisteren om 09:23 weg. Nu krijg ik het niet meer rechtstreeks aangesloten. is er iets aan de ODIDO kant veranderd? Zijn er andere zaken die ik kan checken? Als ik de Zyxel ertussen zet werkt de Cloud Gateway prima.

Hallo @Ramy0502 

Kan je je eigen router eens voorzien van een fabrieksreset en opnieuw instellen?


Hoi @Waqqas Heb ik ook gedaan idd. Zelfde resultaat. als ik de instellingen terugzet geeft de router aan geen internet connectie te hebben. ik zie op de ONT box het data lampje dan ook continu branden. 


@Ramy0502 

En als je handmatige DNS servers instelt? 8.8.8.8/8.8.4.4 (Google) bijvoorbeeld.


@Waqqas Die kan ik nog proberen. Met twee pubers in huis moet ik wel even een moment vinden dat de boel uitmag;-) Ik laat het weten als ik dat heb gedaan. Dank zover! 


@Waqqas met de dns instelling werkt het weer. Toch wel vreemd. Nu even zien hoe lang dat zo blijft. Dank voor de tip! Wel benieuwd waarom het ineens ermee stopte. 


Reageer