Beste,
Bij T-Mobile heb ik ongeveer twee jaar geleden een abonnement aangeschaft voor 100Mbps. Op de website van T-Mobile staat dat 100 uiteraard niet behaald kan worden maar 1 op de 10 testen op 90% moet uitkomen. 8 van de 10 85% of hoger en alle metingen moeten tenminste 75% of hoger zijn.
De afgelopen maand heb
Al een aantal maanden ervaar ik een verbinding die hier totaal niet aan voldoet, zowel draadloos als bedraad kom ik onmogelijk boven de 85 procent uit en krijg soms zelfs snelheden tot 60Mbps. Daarom heb ik besloten om een programma elk uur een speedtest te laten voeren. Hier op is te zien dat mijn snelheid gemiddeld rond de 70~75Mbps ligt en heb in bepaalde dagdelen zelfs gemiddelden van 40Mbps.
2 weken terug heb ik daarom besloten om langs te gaan in een T-Mobile winkel om te vragen wat hier precies de bedoeling van is. Ik betaal tevens voor 100, er wordt 95 beloofd (staat tevens gewoon op de website tijdens het afsluiten van een abonnement). In de winkel zei de beste man dat mijn huis maar 80 kan halen en dat dat heel normaal is. "Mijn collega's hebben dan iets verkeerds aan u beloofd.”
Vervolgens de klantenservice gebeld, zoals gewoonlijk 30 minuten in de wacht gestaan om vervolgens zonder 'iets’ op de hoorn gegooid te worden. Daarna weer 30 minuten in de wacht gestaan om vervolgens van een medewerker te horen dat T-Mobile hiermee aan de slag gaat, het naar de backoffice wordt gestuurd en ik hier binnen een week antwoord op zou krijgen. Dat is ondertussen al 2 weken terug (15/01/23).
Nu ontvang ik graag compensatie voor de false advertising. Mij wordt hetgeen in de 2e alinea beloofd en op geen enkel punt wordt er aan de belofte gehouden, al eerder (jaar terug) is er een monteur langsgekomen om de slechte verbinding te bekijken en dat leek toen te zijn verholpen, nu geldt hetzelfde probleem en voel ik mij als klant aan mijn lot overgelaten. Vooral na de urenlange wachtrijen aan de telefoon en de radiostilte die daarna volgt. Vanuit mijn kant heb ik voor mijn idee voldoende gedaan om jullie met een oplossing te laten komen en daarom vraag ik nu compensatie voor de false advertising die er is gedaan, gezien ik niet door de chat kom en geen zin heb om uren lang aan de lijn te hangen doe ik deze aanvraag via dit platform.