Hallo Beste gemachtigde;
Op 7 november 2022 heb ik thuis internet aangevraagd bij T-mobile Den Helder locatie. De modem arriveerde op 14 nov maar alleen de COAX-poort aan de muur van mijn huis, helaas geen DSL-poort. Helaas heeft de door T-Mobile verzonden modem een COAX-poort. Ik kon geen verbinding maken met internet vanwege deze incompatibiliteit. In het gesprek dat ik heb gevoerd met T-Mobile Klantnummer, kreeg ik te horen dat ik een afspraak moest maken met GUIDION en werd er een afspraak gemaakt voor vandaag. De technische expert is vandaag echter niet gekomen. Toen ik de klantenservice belde zeiden ze dat mijn afspraak 9 november 2022 is. Ik ben erg verdrietig en ongelukkig.
Mijn T-Mobile Thuis abonnement is ingegaan op 21 november 2022, maar ik kan niet internetten. Ik zal waarschijnlijk vanaf deze datum worden gevraagd om te betalen. Ik heb hier een serieus probleem.
Heeft iemand suggesties voor een oplossing voor dit probleem???