Sinds wij odido hebben(nu 2 dagen), hebben we helaas wifi problemen.
Onze harman en kardon speakers willen niet meer op de wifi en de wifi op de telefoon zegt af en toe geen internet.
Graag zien wij hier snel een oplossing voor. Anders kunnen we beter ergens anders naar toe.
Beste antwoord door Tommie van Odido
hey @gerbertth, welkom op onze Community!
Dit is een bekend issue en wordt veroorzaakt door de oude firmware. De nieuwe firmware wordt begin maart uitgerold. Ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware eerder geupgraded wordt op het modem. Ik gok dat dit vanmiddag zal zijn. Het internet valt dan ongeveer drie tot vijf minuten weg als het modem de nieuwe firmware installeert.
Dit is een bekend issue en wordt veroorzaakt door de oude firmware. De nieuwe firmware wordt begin maart uitgerold. Ik heb je op de lijst gezet zodat de firmware eerder geupgraded wordt op het modem. Ik gok dat dit vanmiddag zal zijn. Het internet valt dan ongeveer drie tot vijf minuten weg als het modem de nieuwe firmware installeert.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.